Crossover kompakta, coupea i SUV-a, koji ne mijenja niti jedan dosadašnji model Lexusa, ulazi u luksuzni crossover segment u kojem ga očekuje njemačko ,sveto trojstvo’: Audi Q2, BMW X2 i Mercedes GLA. Europa nudi velik potencijal za ovaj segment gdje kupci sve više traže vrhunsku kvalitetu umjesto klasične konfekcijske ponude.
Maska u obliku vretena ima novi mrežasti uzorak, a svjetlosni potpis LED svjetala u obliku je slova L. Nude se dvije vrste, od klasičnih do prilagodljivih reflektorskih. Veliki su kotači gurnuti u kuteve karoserije, dok ukrasne letvice ne samo da štite lim već koriste protok zraka preko njihovih rubova kako bi se smanjila turbulencija i poboljšala stabilnost. Sličan doprinos daju i stražnja kombinirana svjetla koja usmjeravaju protok zraka oko stražnjeg dijela, što također smanjuje turbulenciju i uzgon.
Interijer je kakav se i očekuje od premiuma. Proizvođač je posebno ponosan na filozofiju Engawa, preuzetu iz tradicionalne japanske arhitekture, koja označava povezanost vanskog i unutarnjeg prostora. Kabina je oblikovana kako bi se dočarao osjećaj dinamične, luksuzne limuzine, ali s višim položajem sjedenja. Materijali i izrada su tipični za Lexus, pa se kombiniraju japanska tradicija u ručnoj izradi s inovativnim tehnikama proizvodnje. Posebna je pažnja posvećena osjetilima dodira i sluha, pogotovo kad je riječ o zatvaranju vrata.
U prtljažniku je UX najtanji. Utovarni prag je previsok, a sam prtljažnik preplitak i nepravilnog oblika. Volumen je skroman, ovisi o motoru i pogonu - je li riječ o prednjem klasičnom, prednjem hibridnom ili hibridnom AWD. Tako zaprima 334, 320, odnosno 283 l kod hibrida s pogonom na sve kotače. Umjesto police, iznad prtljage je mrežica. Ovo je ipak, kako kažu, gradski automobil.
UX vozi na novoj platformi koja konstruktorima i kupcima nudi mogućnost izbora između klasičnog i hibridnog pogona. Na početku ponude je UX 200 s prednjim pogonom i dvolitrenim benzincem snage 171 KS. U sredini je Lexus 250h, hibrid s prednjim pogonom čiji sustav čine benzinac od 145 konjskih snaga i elektromotor od 115 konja koji snagu dobiva iz nikl-metal hibridnih baterija. Na vrhu je hibrid jednake snage, ali s pogonom na sve kotače zahvaljujući elektromotoru na stražnjoj osovini.
Pogledajte i video sa salona u Ženevi: