Jedan od najpopularnijih antivirusnih programa Avast, koji u svom portfelju ima cijeli niz što besplatnih, što plaćenih antivirusnih i sigurnosnih alata, našao se u središtu skandala. Tvrtku se, naime, tereti da je preko svoje podružnice Jumpshot "dilala" privatne podatke korisnika za masne cifre.
Usluge pružaju za PC, Mac, pametne telefone i tablete, što podosta širi ponudu po pitanju prikupljenih podataka. Avast je prodavao, između ostalog i Googleu i Microsoftu, osobne podatke, ugovore i druge dokumente koje ima zahvaljujući uslugama koje zahtijevaju od korisnika da omogući pristup takvim podacima ili da ih ostavi sam ukoliko želi nastaviti, odnosno početi, koristiti Avastove usluge i proizvode, piše ICT Business.
Alarmantno je to što Avast nije prikupljao samo podatke koji se tiču svojih usluga i proizvoda već bi korisnike pratio pa prikupljao podatke o njihovim Google pretragama, lokaciji, GPS koordinatama s Google Mapsa, LinkedIn profile i aktivnosti na YouTubeu.
Osim Googlea i Microsofta, podatke su navodno otkupljivali i Yelp i Pepsi. Ukoliko se istragom potvrde ovi navodi koje su u medije plasirali istraživački novinari, uslijedit će rigorozne kazne za Avast.