dzs

Lani više registriranih cestovnih vozila. Zabilježen velik pad registracija novih

Foto: Patrik Macek/PIXSELL
Obveza korištenja dnevnih svjetala po zakonu prestaje 31. ožujka
Foto: Patrik Macek/PIXSELL
Obveza korištenja dnevnih svjetala po zakonu prestaje 31. ožujka
14.04.2021.
u 12:26
U 2020. dogodilo se 7.710 cestovnih prometnih nesreća s nastradalim osobama, što je u odnosu na 2019., kada ih je bilo 9.695, manje za 20,5 posto.
Pogledaj originalni članak

Prošle godine u Hrvatskoj je bilo 2,31 milijuna registriranih cestovnih vozila što je u odnosu na 2019. više za 1,6 posto, registrirano je 1,74 milijuna osobnih vozila uz rast za 1,2 posto, a prve registracije osobnih vozila su smanjene za 50 posto, podaci su Državnog zavoda za statistiku.

Lani je prvi put registrirano tek 132.572 cestovnih vozila što je u odnosu na 2019., kada je prvi put registrirano 194.253 vozila pad od 31,8 posto.

Pad prvih registracija pokazuju sve vrste vozila, a na pad broja prvi put registriranih cestovnih vozila, objašnjava se,  izravno su utjecale okolnosti prouzročene širenjem bolesti covid -19.

Prvih registracija osobnih vozila u 2020. bilo je 95.577, što je u odnosu na 2019. kada ih je bilo 149.137 manje za 35,9 posto. Pad je prouzročen padom broja prvih registracija polovnih (27,6 posto) i novih vozila (49,9 posto).

U 2020. dogodilo se 7.710 cestovnih prometnih nesreća s nastradalim osobama, što je u odnosu na 2019., kada ih je bilo 9.695, manje za 20,5 posto. 

U cestovnim prometnim nesrećama u 2020. poginulo je 237 osoba, što je 60 osoba manje nego godinu ranije kada ih je poginulo 297. Ozlijeđenih je bilo 10.035, što je u odnosu na 2019., kada je ozlijeđenih bilo 12.885, manje za 22,1 posto.

VIDEO: Gdje se u Europi najteže kažnjava pijane vozače?

NAJAVLJUJU POČETAK RADOVA

RS ne odustaje od zračne luke u Trebinju, a evo zašto je to jako loše za stanovništvo na jugu naše države

Bez obzira na to što dubrovački političari upozoravaju da BiH obvezuje Konvencija o procjeni utjecaja na okoliš preko državnih granica, tzv. ESPOO Konvencija, kao i Protokol o strateškoj procjeni okoliša uz Konvenciju o procjeni utjecaja na okoliš preko državnih granica, Dodik je nedavno izjavi da je specifičnost lokacije dala mogućnost i drugima da utječu na gradnju, ali da oni unatoč tome neće odustati od projekta

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.