Novi Bulli

Legendardni kombi u sedmoj generaciji: VW Transporter uz više prostora, veću nosivost, veći kapacitet vuče i s većom učinkovitošću

Foto: VW
12.08.2024.
u 07:54
Nudit će se uz tri TDI motora sa 110, 150 i 170 KS, plug-in hibrid sa 232 KS i tri električne verzije sa 136, 218 i 286 KS
Pogledaj originalni članak

Volkswagen je objavio prve fotografije nove sedme generacije Transportera, kao i putničke verzije svog kultnog kombija Caravelle. Sedma generacija T7 nudi više prostora, veću nosivost, veći kapacitet vuče i veću učinkovitost. Iako je marka Volkswagen gospodarska vozila zadržala prepoznatljivi dizajn modela Transporter, transformirala ga je i pripremila za novu eru. Sedma generacija proizvodne linije bit će ponuđena u tri varijante modela Transporter (kombi vozilo, furgon i kamionet) te također kao model Caravelle (prijevoz putnika). Vozila pokreću najsuvremeniji turbodizelski, plug-in hibridni i električni pogonski sustavi. Pogon na sve kotače dostupan je opcijski. Tako se ponuda kombi vozila Volkswagena nikada nije sastojala od tako široke lepeze kombi vozila: uz nove modele Transporter i Caravelle, tu su električni ID. Buzz i ID. Buzz Cargo te svestrani Multivan i novi model California, kojemu je u osnovi model Multivan.

 


Transporter T7 je razvijen u suradnji s Fordom i dijeli istu platformu s Ford Transitom.
Transporter će se, dakle, nuditi u mnogo verzija, kao furgon (teretni prostor isključivo za prijevoz robe), furgon Plus (teretni prostor s drugim redom sjedala za kombinirani prijevoz robe i putnika), Kombi (za prijevoz putnika) i kao varijantu s dvostrukom kabinom (platformska karoserija s dugim međuosovinskim razmakom). Varijante Kombi i furgon opcijski su dostupne s visokim krovom i produljenim međuosovinskim razmakom. Sa svojih devet sjedala ekskluzivniji model Caravelle razvijen je za komercijalni prijevoz putnika – idealan kao shuttle vozilo i taksi velikog kapaciteta. Volkswagen gospodarska vozila nudit će Caravelle kao početnu verziju, sa srednjom razinom specifikacije opreme u varijanti Life ili vrhunskom u varijanti Style. Model Caravelle dostupan je također s produženim međuosovinskim razmakom. Još jedna varijanta, PanAmericana omiljena je za sve ljubitelje ovih vozila. Sa svojim robusnim dizajnom za sve terene i ekskluzivnim detaljima opreme ovaj neustrašivi „Bulli” bit će dostupan na osnovi modela Transporter i Caravelle u novoj generaciji.

 

 


Novi Transporter dugačak je 5050 mm (dodatnih 146 mm u usporedbi s modelom T6.1). Njegov međuosovinski razmak produžen je za 97 mm na 3.100 mm, međuosovinski razmak produžen za 400 mm bit će također opcijski dostupan (ukupna dužina: 5450 mm). Uz 2032 mm vanjska širina modela Transporter povećana je za 128 mm u usporedbi s prethodnicima (bez vanjskih zrcala)
Nudi se uz najnovije turbodizelske motore (TDI), a oba modela bit će dostupna s plug-in hibridnim pogonom i s potpuno električnim pogonom. Kad krene faza pretprodaje bit će dostupne tri različite opcije snage TDI motora: 81 kW (110 KS), 110 kW (150 KS) i 125 kW (170 KS). Novorazvijeni plug-in hibridni pogon (eHybrid) sa sistemskom snagom od 171 kW (232 KS) također će biti moguće naručiti. Uslijedit će naknadno i tri električna pogona snage 100 kW (136 KS), 160 kW (218 KS) i 210 kW (286 KS) te neto kapaciteta baterije od 64 kWh. Uz to bit će dostupna električna verzija sa smanjenom snagom i manjom baterijom za gradski dostavni prijevoz.

 

 

Modeli TDI i eHybrid dolaze s pogonom na prednje kotače. Sustav pogona na sve kotače 4MOTION dostupan je opcijski za TDI verzije od 110 kW. Potpuno električni modeli imaju pogon na stražnje kotače. Ovdje se također planira i varijanta s pogonom na sve kotače, ali naknadno. Varijanta TDI od 125 kW standardno je opremljena automatskim mjenjačem s osam stupnjeva prijenosa. Taj je mjenjač također dostupan opcijski za varijantu TDI od 110 kW. Automatski mjenjač obvezan je za plug-in hibridne i električne modele.

SIGURNOST GRAĐEVINA

Hrvatski građevinski inženjer: Zgrade izgrađene u ovom razdoblju su najkritičnije. Gradile su se bez adekvatnih projektnih obrada

"Zabrinjavajuće je da do ovog urušavanja nije došlo uslijed elementarne nepogode kao što smo imali potrese u Zagrebu i Petrinji niti obilnih oborina kao što je bio slučaj u Valenciji, Jablanici u BiH ili u Bologni. Nije bilo niti velikih oborina, snijega, niti jakog utjecaja vjetra ili temperature, a nadstrešnica se ipak urušila i izazvala veliku tragediju."

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.