istraživanje

Ljubitelji auta na Facebooku imaju triput više prijatelja od ostalih

Foto: Reuters/PIXSELL
Ljubitelji auta na Facebooku imaju triput više prijatelja od ostalih
17.04.2012.
u 23:27
Prosječni ljubitelj auto-marki ima 433 prijatelja, odaniji je svojoj marki, te je vjerojatnije da će prijateljima preporučiti vozilo te marke
Pogledaj originalni članak

Ljubitelji automobilskih marki na Facebooku u imaju tri puta više prijatelja od prosječnih korisnika, pokazalo je istraživanje koje je sam Facebook proveo između prosinca i ožujka na 15.938 korisnika.

Kako prenosi Mashable, rezultati su pokazali da prosječni ljubitelj auto-marki ima 433 prijatelja. Ne iznenađuje da 55 posto auto-fanova posjeduje vozilo ljubljene marke, a i odaniji su svojoj marki. Osim toga, 82 posto obožavatelja vjerojatno će preporučiti vozilo prijateljima, dok taj udio kod ostalih korisnika iznosi 69 posto.

U Facebooku su istraživanje proveli upravo kako bi proizvođače automobila nagnali da više ulažu u tu popularnu društvenu mrežu. Privlačenje oglašivača za Facebook je od vitalne važnosti - prošle su godine većinom od oglašavanja zaradili 3,72 milijardi dolara.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.