PROMOCIJA

Madonna reklamira nove prozore

21.10.2001.
u 00:00
Pogledaj originalni članak

Nakon što je zbog aktualnih američkih prilika Microsoft odbacio prvotni slogan promotivne kampanje Windowsa XP "Pripremi se za let", zamijenivši ga s "Da, možeš!", sada se odlučio i na dodatni korak - angažirati svjetski poznatu pop pjevačicu Madonnu za promociju Windowsa XP. Tako je njena pjesma "Ray of Light" iz 1998. godine postala službena pjesma operativnog sustava Windows XP.

Nagađa se da će Madonna za to dobiti barem deset milijuna dolara, koliko je Microsoft platio Rolling Stonesima za pjesmu "Start me Up" iskorištenu za promociju Windowsa 95. Naravno, neće se sve svesti na pjesmu koja će pratiti spotove za novi OS. Madonna će 25. listopada gostovati na središnjoj Microsoftovoj svečanosti na kojoj će Windows XP biti i službeno predstavljen i pušten na tržište. Spomenimo da je Microsoft za četveromjesečnu kampanju Windowsa XP izdvojio 200 milijuna dolara, za Madonnu, tv-spotove, jumbo plakate, on-line bannere i novinske oglase. Očito se Microsoft nada s Windowsima XP polučiti isti rezultat kao i s Windowsima 95, pogotovo zato što je trenutačno tržište relativno pasivno, ne samo prema novom operativnom sustavu, nego i prema kupovini računala uopće. (T.Pu.)

POPULARNA INFLUENCERICA

Ella Dvornik o bivšem suprugu: 'Svoj razvod ne doživljavam kao loš san, sigurna sam da ćemo biti prijatelji i svemu se smijati'

- Razvod još traje, ali ne doživljavam ga kao loš san. To je samo jedna faza u životu iz koje učim i idem dalje. Ne smatram to ni greškom. Da moram sve ponoviti, ponovila bih, to su sve bile lekcije i blagoslovi. I mi smo danas ljudi koji jesmo zbog toga. Zahvalna sam na cijelom iskustvu, imamo dvije divne kćerkice i puno lijepih uspomena, a sigurna sam da ćemo u budućnosti biti odlični prijatelji i da ćemo se smijati svemu što se dogodilo - priznala je Ella Dvornik u razgovoru za Večernji list.

Pogledajte na vecernji.hr