ZASAD NE IDE

Magazin GQ se nije proslavio prodajom na iPadu

Foto: Conde Nast
Magazin GQ se nije proslavio prodajom na iPadu
18.05.2010.
u 16:04
Novu igračku iz Applea proglasili su spasiocem tiskanih medija, ali brojke zasad ne potvrđuju tu tezu. Besplatna izdanja su popularna, ali čitatelji još nisu navikli platiti.
Pogledaj originalni članak

Novine na iPadu, proglašavane "budućnošću medija", zasad se ne prodaju baš naročito. Doduše, aplikacija Wall Street Journala za iPad ima 64.000 pretplatnika, ali to može zahvaliti činjenici da je besplatna. S prodajom ipak ide malo teže, kao što su ustanovili u GQ-u.

Njihovo izdanje "Muškarci godine" iz prosinca 2009. u elektroničkoj se verziji prilagođenoj iPadu, po cijeni od 2,99 dolara (dva dolara manje od tiskanog izdanja) prodalo u – 365 primjeraka. No, izdavač Pete Hunsinger kaže da je i s tom brojkom zadovoljan:

- S time nemamo nikakvih dodatnih troškova: nema tiskanja, nema poštarine. Sve je čista zarada i jedva čekam doba kad će prodaja izdanja na iPadu postati bitan dio naše naklade.

NAJAVLJUJU POČETAK RADOVA

RS ne odustaje od zračne luke u Trebinju, a evo zašto je to jako loše za stanovništvo na jugu naše države

Bez obzira na to što dubrovački političari upozoravaju da BiH obvezuje Konvencija o procjeni utjecaja na okoliš preko državnih granica, tzv. ESPOO Konvencija, kao i Protokol o strateškoj procjeni okoliša uz Konvenciju o procjeni utjecaja na okoliš preko državnih granica, Dodik je nedavno izjavi da je specifičnost lokacije dala mogućnost i drugima da utječu na gradnju, ali da oni unatoč tome neće odustati od projekta

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

Avatar neugodan
neugodan
14:06 20.05.2010.

i ja isto to jedva cekam, jer ce biti manje zagadjenja. no tko ce kupiti citaocima ipad??????????????????