SAMOKRITIČAN

Mate Rimac: Concept One bio je slijepa ulica, Nevera je hit!

Foto: Davorin Visnjic/PIXSELL
Zagreb: Auto@2030 Adria, najveća regionalna stručna konvencija automobilističke industrije
Foto: Davorin Visnjic/PIXSELL
Zagreb: Auto@2030 Adria, najveća regionalna stručna konvencija automobilističke industrije
Foto: Davorin Visnjic/PIXSELL
Zagreb: Auto@2030 Adria, najveća regionalna stručna konvencija automobilističke industrije
Foto: Davorin Visnjic/PIXSELL
Zagreb: Auto@2030 Adria, najveća regionalna stručna konvencija automobilističke industrije
18.06.2021.
u 12:23
Mate Rimac na konvenciji Auto@2030 kazao je kako još nije ostvario svoju viziju te da žali što je toliko gledao što radi konkurencija te im se čak i prilagođavao. Trebao je, kaže, još više raditi po svom
Pogledaj originalni članak

Mate Rimac bio je gost iznenađenja na regionalnoj konvenciji Auto@2030 Adria, koja je prošlog tjedna održana u Zagrebu. Nakon što je izjavio da još nije ostvario svoju viziju, Mate Rimac najavio je veliku vijest za tri tjedna. Moguće je da se radi o konačnoj odluci da tvrtka Rimac Automobili izađe na burzu, s procjenom oko pet milijardi eura novog kapitala.

- Blizu sam cilja koji sam si davno postavio: da imam pogon iz kojeg će dnevno moći izlaziti jedan automobil, a istovremeno će svakodnevno ići kamioni i vagoni baterija, komponenti i dijelova kupcima. Na svom poduzetničkom putu žalim jedino što sam previše analizirao konkurenciju i tome se prilagođavao. Trebao sam više raditi po svom. Ljudi nisu svjesni koliko će se automobilska industrija promijeniti, a desit će se nešto slično kao što se u 15 godina promijenilo tržište mobitela. Sad ne možemo puno toga znati, koje su sve promjene pred nama, no vrijeme će pokazati - kazao je Rimac. Napomenuo je kako je Concept One bio slijepa ulica te da je tek Nevera projekt koji ima smisla i na čemu su zapravo odmah trebali početi raditi.

- Budućnost automobilizma vidim kroz autonomna vozila, pitanje vlasništva, jer će kupci kupovati ‘kilometre’, a ne sama vozila - rekao je Mate Rimac, napomenuvši da će postojeći proizvođači automobila i dalje biti ozbiljni igrači, ali ne više najvažniji.

Zaključak Auto@2030 Adria konvencije je da je budućnost automobila u 2030. električna, što je velika poslovna prilika za nove tvrtke, ali i za one tradicionalne koje su voljne usvojiti promjene kao prilike za rast. Konvencija u organizaciji Swiss School of Business and Management Geneva okupila je vodeće europske i regionalne lidere autoindustrije koji su predstavili globalne mega trendove i primjere najboljih praksi, usporedili razvijenija europska tržišta s hrvatskim.  U sljedećih 10 godina autoindustrija će se promijeniti više nego u 130 godina. Glavni su pokretači tih velikih promjena potreba za smanjenjem emisija CO2 (što je utjecalo na ubrzani razvoj električnih vozila) i digitalizacijom. Od 2010. investirano je 330 milijardi dolara u razvoj autonomne vožnje, pametne mobilnosti, električna vozila i povezivost vozila.

VIDEO Pojavila se snimka kako auto Mate Rimca, Nevera, juri 248 km/h po zagrebačkoj obilaznici

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 7

PA
PallMall
13:33 18.06.2021.

svaka mu cast,ali ja osobne ne vidim sa ovom tehnologijom sa kojom danas raspolazemo rijesenje u e-autu,pogledajte u Cile, gdje se voda crpi iz veliki dubina,da bi se isparila i ostao lithium,unistavaju se cjela podrucja,selajaci ostaju bez vode, druga komponenta je Kobalt,koju jadni Ljudi vade u improviziranim rudnicima sa 40m dubine.Da bi jedana Rimac Nevera bila co2 alternativna ,trebala bi proci najmanje 300000km....a onda ipak ostaje visoko otrovni Akumulator,I to sve uz uvjet, ciste ekoloske struje.

HA
hacker
19:20 19.06.2021.

Električni automobil na BATERIJE je trenutno slijepo crijevo auto industrije. Pola tona baterija za domet od 400 km u ljetnim mjesecima a u zimskim 250 km, današnjom tehnologijom nije moguće napraviti efikasan i C02 neutralan električan automobilom. Znanstveni razvoj treba uložiti u sasvim novi koncept baterija ili proizvodnju električne energije "on board "u samom vozilu iz alternativnih goriva. Jedino riješenje u bližoj budučnosti su sintetička goriva za SUS motore dobivana iz obnovljivih izvora a proizvedena pomoću nuklearne energije.

Avatar messerschmidt
messerschmidt
13:10 28.06.2021.

Musk proizvodi brži i nekoliko puta jeftiniji auto. I zasigurno ima veći broj od jednog dnevno.