ISPROBALI SMO

Mazda CX-5 - dizelaš kao poletni benzinac

Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
mazda cx-5 (1)
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
mazda cx-5 (1)
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
mazda cx-5 (1)
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
mazda cx-5 (1)
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
mazda cx-5 (1)
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
mazda cx-5 (1)
10.03.2013.
u 16:00
Moderna japanska tehnologija pruža vozaču više zadovoljstva. CX-5 se odlično ponaša na cesti
Pogledaj originalni članak

Dugonajavljivani japanski tehnološki preporod pod nazivom “Skyactive” u serijskom se izdanju prvi put ukazao u obliku modela CX-5. Tehnologija Skyactive podrazumijeva optimiziranje svih važnijih sklopova vozila. Kompaktni SUV tako je sa stilom ušao u trenutno najbrže rastući segment. Konkurencija je velika, nabrojali smo već 15 ‘udavača’. Uz atraktivan izgled, kvalitetu izrade i materijala te bogatu opremu, CX-5 u miraz donosi odlično ponašanje na cesti.

Zahvaljujući vrhunskom ovjesu, zavojitu cestu i pri većim brzinama svladava stabilno, bez zanošenja. Klizi kao po tračnicama, bez obzira na povišenu karoseriju. Usprkos ovjesu kakvog bi poželio svaki vozač željan dinamičnijih kilometara, Mazda CX-5 nije neudobna. Daleko od toga. Vožnja je udobna, prostora u kabini ima dovoljno za ugodan prijevoz pet odraslih putnika. Zahvaliti to Mazda CX-5 može i za tu klasu izdašnim dimenzijama. Duga je 455,5 cm, široka 184 te je 171 cm visoka. Prtljažnik prima 503 litre, a preklapanjem stražnjih sjedala može se povećati do 1620 litara.

Skyactive agregati priča su za sebe. Benzinci i dizelaši imaju jednak stupanj kompresije (14:1), što je - na papiru - za benzinski motor visoko, a za dizelski nisko. U praksi, isprobani dizelaš obujma 2191 ccm te sa 150 konjskih snaga radi uglađeno i tiho. Ta će ergela biti i više nego dostatna prosječnom vozaču, a prednji pogon preporučljiv je za sve koji se ne upuštaju u zahtjevnije off road izlete. Mazdin ručni mjenjač precizan je i kratkog hoda. Paket opreme Challenge drugi je od njih četiri i obuhvaća sve potrebne elemente. Mazda CX-5 CD150 2WD Challenge košta 237.490 kn.

>> Japanski inženjeri skrojili najbolji kompaktni SUV

 

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

JU
juice
20:31 12.03.2013.

Ovo u Njemackoj kosta 22.000 eura.