MERCEDES G-Klasa

Uvijek isti i uvijek jedan od najmodernijih auta

Foto: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz G-Class (BR 463) 2015; G 500; Exterieur: obsidianschwarz metallic exterior: obsidian black
Foto: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz G-Class (BR 463) 2015; G 500; Exterieur: obsidianschwarz metallic exterior: obsidian black
Foto: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz G-Class (BR 463) 2015; AMG G 63 Interieur: Zierteile AMG Carbon interior: AMG carbon trim parts
Foto: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz G-Class (BR 463) 2015; G 350 d Interieur: designo porzellan, Zierteile designo Klavierlack schwarz interior: designo porcelain, designo black piano lacquer trim
Foto: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz G-Class (BR 463) 2015; G 350 d
13.05.2015.
u 18:00
Početni motor je trolitreni V6 dizelaš koji umjesto dosadašnjih 211 KS razvija 245 KS
Pogledaj originalni članak

Mercedes-Benz G-klasa, legendarni njemački terenac, nakon tri godine od posljednjeg redizajna opet je osvježen. Ne radi se, dakako, o velikim dizajnerskim izmjenjama jer se G-klasa očekivano ne odriče svoje kockaste forme, već se radi o sitnim promjenama u izgledu auta koji je u drugoj generaciji na tržištu već punih 25 godina. Prva generacija G-klase, odnosno Pucha, pod čijom se značkom neko vrijeme prodavao u nas zbog suradnje Mercedesa s austrijskom tvornicom gdje se G-klasa i danas proizvodi, pojavila se 1979. godine. Postala je ikona zbog terenskih sposobnosti, ali i po tome što je zadržala gotovo istovjetan izgled. Ali, svih ovih godina Mercedes ispod karoserije poboljšava svoj terenac pa je G-klasa stalno jedan od najmodernijih auta današnjice, što je i ključ njezina uspjeha. Uz, dakako, nezaustavljivost na terenu zbog koje G-klasa ima samo nekoliko pravih konkurenata poput Toyote Land Cruisera i Land Rover Defendera. Novost je da su svi motori u skladu s najnovijim Euro 6 normama o ispušnim plinovima što znači da troše manje goriva, dok u isto vrijeme nude 16 posto više snage.

Početni motor je trolitreni V6 dizelaš koji umjesto dosadašnjih 211 KS razvija 245 KS, ali i čak 600 Nm okretnog momenta (dosad 540 Nm), što je za ovakve automobile bitno zbog vožnje na nepristupačnom terenu gdje je veći okretni moment značajna prednost.

Nova perjanica među agregatima je novi moćni 4-litreni BiTurbo V8 motor sa 422 KS i 610 Nm okretnog momenta, poznat iz modela AMG GT. Ubrzanje G-klase s ovim motorom je munjevito - 5,9 s do stotke. Mercedesovi inženjeri poboljšali su i ovjes, kao i osjetljivost ESP sustava, što je rezultiralo povećanjem stabilnosti u vožnji, sigurnosti i udobnosti na cesti.

Nova G-klasa moći će se naručiti od sredine godine. Cijene još nisu poznate, a sadašnji početni model stoji 994.000 kuna.

>> Vladar autoceste, ali i prava sportska limuzina

>> Novi GLC coupe konkurent BMW-u X4

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

BU
bugatti
21:19 14.05.2015.

U Brabusovoj izvedbi cijene se vrte oko 300.000 Eura '?! Šta više reći !