NA TESTU

MG ZS novi je SUV na sceni, a zaplesao je vrlo uvjerljivo

Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Zagreb: Test automobila MG ZS
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Zagreb: Test automobila MG ZS
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Zagreb: Test automobila MG ZS
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Zagreb: Test automobila MG ZS
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Zagreb: Test automobila MG ZS
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Zagreb: Test automobila MG ZS
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Zagreb: Test automobila MG ZS
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Zagreb: Test automobila MG ZS
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Zagreb: Test automobila MG ZS
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Zagreb: Test automobila MG ZS
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Zagreb: Test automobila MG ZS
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Zagreb: Test automobila MG ZS
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Zagreb: Test automobila MG ZS
18.07.2022.
u 13:44
ZS je jedan od najprostranijih SUV modela na tržištu, izgleda dopadljivo i bogato je opremljen. Zaista prostrani prtljažnik ZS-a prima 448 litara i među najvećima je u segmentu
Pogledaj originalni članak

Već dugo nismo s nekim testnim vozilom imali toliko upita kao za kompaktni SUV ZS, novitet koji se od 1. srpnja službeno prodaje u Hrvatskoj pod slavnom značkom MG. "Kakav je to automobil i koliko košta?", pitali su oni koji nisu čuli da je MG došao u hrvatske prodajne salone. "Baš je zgodan i super mu je boja", najčešće su komentirale žene. "Oho, pa fini su to materijali i dobra završna izrada, a i prostranost je jako dobra"; kazali su oni koji su htjeli pogledati u unutrašnjost modela ZS. "Valja li taj kinez?", pitali su oni koji znaju da se nekadašnji britanski MG sada proizvodi u Kini pod okriljem najvećeg kineskog proizvođača automobila SAIC Motor (Shanghai Automotive Industry Corporation) i da su ozbiljno s više modela krenuli u osvajanje europskog tržišta. Pa krenimo redom.

ZS je model kakav se trenutačno najviše traži u Europi. Kompaktni SUV dug 432 cm uz izdašan prtljažnik od 448 litara čini se kao idealna mjera između B SUV segmenta kojem pripada i većeg C SUV-a. Obiteljski je prostran i upakiran u atraktivnu karoseriju. Već u početnoj razini Excite stiže odlično opremljen, a početna mu je cijena 139.196 kuna. U današnje vrijeme kad su automobili osjetno poskupjeli, ZS se smješta među jeftinija vozila u segmentu.

Dolazi uz dva benzinca (1,5-litreni atmosferac sa 106 KS i 1,0-litreni turbo sa 111 KS) te u električnoj EV izvedbi sa 156 i 177 KS. Isprobali smo turbobenzinca u najraskošnijoj opremi Luxury. U unutrašnjosti se zbilja osjeti luksuz. Udobna profilirana kožna sjedala (vozačko el. podesivo u 6 smjerova) s kontrastnim šavovima i finim oblogama koje se nalaze i na dijelu vrata te armaturnoj ploči doimaju se skupo i moderno, a dojam podižu i otisci loga MG na naslonima za glavu prednjih sjedala. Sjedala su grijana, ali ne i ventilirana, što bi i više nego dobro došlo za vrijeme toplinskog vala, no to je boljka velike većine auta s kožnim sjedalima. Ostatak armaturne ploče je mesnato gumiran što osim ugodnom dodiru ide u prilog i odličnoj zvučnoj izolaciji. Volan odlično sjeda u ruke te dolazi uz sve bitne komande. Ispred vozača je velika digitalna instrumentna ploča u boji s ugodnom grafikom i svim bitnim informacijama.

Središnjim dijelom dominira multimedijski 10,1" ekran u boji osjetljiv na dodir. Podijeljen je u tri dijela i brzo se naviknete na upravljanje njime. Već u početnoj opremi dolazi uz Apple CarPlay i Android Auto, a od druge razine uz navigaciju i ugodan audiosustav sa 6 zvučnika i 3D zvukom. Sve je pregledno i jasno te se relativno brzo učitava, a najbitnije fizičke komande nalaze se ispod ekrana. Luxury donosi i 360° kameru koja dobro dođe, iako je ZS za svoju klasu prilično pregledan. Od početne opreme ZS stiže i uz LED glavna svjetla, 17" aluminijske felge s dijamantnim rezom te 215/55/17 Michelin Primacy gume, no ne europske, već proizvedene u Kini.

Moderan jednolitreni T-GDI koji uz pomoć turba i direktnog ubrizgavanja goriva razvija 111 KS pri 5200 o/min uz 160 Nm okretnog momenta u rasponu između 1800 i 4700 okr/min vrlo je sličan europskim konkurentima. Kod testnog ZS-a stigao je sa 6-brzinskim ručnim mjenjačem (dolazi i uz 6-brzinski automatik). Omogućuje ugodnu umjerenu vožnju u svim režimima. Do stotke stiže za 11,2 s, dok će maksimalna brzina od 180 km/h zadovoljiti većinu korisnika. Ugodno se uz malu buku na autocesti može voziti pri 140 km/h. Uz umjerenu vožnju je i relativno štedljiv pa smo u prosjeku izmjerili 7,1 l/100 km. U gradu treba računati na 7,5 do 8 l/100 km. Potrošnja se, prema WLTP-u, u prosjeku kreće između 6,6 i 7,2 litre na 100 km. I vozna svojstva su u prosjeku B SUV klase i ne treba očekivati pretjeranu dinamičnost, primjerice, na zavojitim cestama, no udobnost je vrlo dobra. Cijena zaista bogato opremljenog ZS-a uz Luxury paket opreme jest 166.117 kuna.

Luksuz koji si možete priuštiti MG-jeva je krilatica, a prema opremi koju nude za ovu cijenu, to i ima smisla. ZS za 139.196 kuna uz 1,5-litreni benzinac nudi 10,1" dodirni zaslon u boji, 17" alu-naplatke s dijamantnim rezom, klimatizaciju, LED prednja svjetla uz odgođeno gašenje, stražnje parkirne senzore, sklopive i grijane retrovizore, srebrne krovne nosače, tempomat, kožni volan... U srednjoj opremi Exclusive dolazi audiosustav sa šest zvučnika, navigacija, maglenke, digitalna instrumentna ploča, senzor za kišu i kožna sjedala s kontrastnim šavovima te uz isti motor ZS stoji 148.652 kune. Luxury oprema rezervirana je za 1,0-litreni turbobenzinac, a dodatno donosi sustav za nadzor mrtvog kuta, 360° kameru, ulaz i pokretanje bez ključa, vozačevo sjedalo el. podesivo u 6 smjerova i grijana prednja sjedala. Uz ručni mjenjač (166.117 kn) dolazi i panoramski krov, a uz automatski mjenjač (179.102 kn) električna parkirna kočnica.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.