Stručnjak otkriva zašto

Hrvati masovno voze 'starudiju', auti su im stari 15 godina. Spas su poticaji

storyeditor/2022-06-19/PXL_010820_29702138.jpg
Luka Stanzl/PIXSELL
18.07.2022.
u 09:30

Glavni uzrok kontinuiranog starenja hrvatskog voznog parka je slaba kupovna moć naših građana, tako da je znatno povećanje BDP-a zapravo najbolji način zaustavljanja starenja voznog parka

Ključne riječi

Komentara 15

KI
kiselovrhnje
10:32 18.07.2022.

Ja mislim da su rjesenje jos veci porezi za kupce automobila. A za proizvodace jos strozi emisijski standardi koje je nemoguce ispuniti bez da ne prave sve vece i kompleksnije automobile koji su onda sve skuplji. E da i poticaji naravno, jer kako drugacije potaknuti nekoga da kupi preskupi automobil koji ima pola dosega obicnog gradskog auta i koji se puni satima nego da dijelimo novac bogatim ljudima dok sirotinja i dalje gonja TDI VAG-ove stare 4 generacije. Genijalan plan, samo naprijed.

Avatar Gerbil, the farming Troll
Gerbil, the farming Troll
19:52 18.07.2022.

Najbolji poticaj je spustanje cijena novih automobila.

DU
Deleted user
10:16 18.07.2022.

Prosiječna plaća je 7.500kn... znači za novi auto od cca 20.000,€ treba radit skoro 2 godine uz uvijet da staviš čep u dupe i spavaš u prihvatilištu. Što možeš danas kupit za 20k€? Dajte prestanite se isčuđavat elementarnoj matematici....

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?