Nova sedma generacija BMW-ove poslovne limuzine srednje klase izgleda kao mišićavija i agresivnija verzija za broj veće sedmice, a i temelji se na istoj naprednoj platformi CLAR (Cluster Architecture). Stoga nova Serija 5 - u odnosu na prethodnu generaciju - u prosjeku ima 100 kg manju masu, bez obzira na blago povećanje dužine za 31 mm na gotovo pet metara (4935 mm) i međuosovinsog razmaka na 2976 mm. Unutrašnjost je sada još prostranija, kao i prtljažnik koji prima deset litara više (530 l). Bavarci su poboljšali i aerodinamiku pa nova petica s koeficijentom otpora zraka od samo 0,22 postavlja nove standarde.
Upravo zbog smanjenja mase, aerodinamičnije linije i poboljšanih motora BMW 5 će trošiti i do 12 posto manje goriva. Standardan pogon će, dakako, biti na stražnje kotače, dok će se opcijski moći izabrati xDrive pogon na sva četiri kotača. Svi modeli osim početnog BMW 520d (ručni 6-stupanjski mjenjač) imat će prijenos snage preko standardnog 8-stupanjskog Steptronic automatskog mjenjača. Poboljšana je i dinamika vožnje dorađenim ovjesom s novom geometrijom i većim udjelom aluminija.
Detalji o motorima još nisu objavljeni, ali zna se da će ulazni 520d pokretati 2-litreni turbodizelaš sa 190 KS, a njegova najekonomičnija verzija trošit će 3,8 l/ 100 km uz emisiju od 102 g/km CO2. Trolitreni 530d imat će 265 KS, dok će u startu u ponudi biti i dva turbobenzinca: 530i s 251 KS i redni 6-cilindrični 540i s 340 KS.
I unutrašnjost je većinom preuzeta iz Serije 7, a kokpitom dominira 10,25-inčni zaslon. Nova petica na tržište stiže u veljači, a cijene će očekivano biti nešto više od dosadašnjih. Trenutno početni 520d stoji 396.804 kune.
bmw je bmw ...!!!! ;))