istraživanje

Mladi Amerikanci predviđaju da će Facebook izgubiti na popularnosti

Foto: Danko Vučinović/24sata
Mladi Amerikanci predviđaju da će Facebook izgubiti na popularnosti
23.05.2012.
u 11:38
Čak 46% Amerikanaca drži da Facebook ima ograničeno trajanje, a 43% smatra da će dugo opstati.
Pogledaj originalni članak

Čak 40 posto odraslih Amerikanaca logira se na Facebook barem jednom tjedno, pokazalo je istraživanje Associated Pressa, CNBC-a i GfK Roper Public Affairsa. Samo trećina ispitanika smatra da je procjena vrijednosti kompanije primjerena, dok polovica misli kako je previsoka. Takvu mišljenju skloniji su oni koji već ulažu na burzama kapitala – tek svaki treći vjeruje da je vrijednost dobro pogođena.

Ulagati ili ne

Premda se brinu zbog cijene, budući ulagači uglavnom ne namjeravaju odustati od kupnje. Pola ispitanih smatra dionice Facebooka dobrom prilikom, a oko 30% držat će se podalje. Oni koji su u zadnje vrijeme više trgovali dionicama skloniji su negativnom raspoloženju – za njih 40 posto Facebook nije dobra prilika za ulaganje.

Entuzijazam je najveći među mladima (do 35 godina). Bili su među prvim korisnicima Facebooka i pratili ga od prvih koraka te je ta društvena mreža postala gotovo neizostavnim dijelom njihova života, a na nju su spojeni stalno putem pametnih telefona, tableta, notebooka.

Oko 55% Zuckenbergovih vršnjaka na Facebooku je svaki dan (trećina ih se spaja i više puta dnevno). Suprotno, seniora je znatno manje – tek oko 20% (65+ godina) ima korisnički račun.

Unatoč intenzitetu korištenja među mladim Amerikancima, njih više od 50% predviđa da će Facebook ipak izgubiti na popularnosti, ali 44% smatra da će opstati kao usluga.

Ukupno čak 46% Amerikanaca drži da Facebook ima ograničeno trajanje, a 43% smatra da će dugo opstati.

Privatnost upitna

Problematičnom su ispitanici označili privatnost. Tri od pet korisnika ne vjeruju da će ta tvrtka zaštititi njihove osobne podatke, a 13% je onih koji misle da će se ipak štititi. Samo 12% ispitanih smatra da je sigurno kupovati putem fejsa.

Kako Facebook zarađuje najviše od oglašavanja, ne ohrabruje baš podatak iz istraživanja da čak 57% korisnika nikad ne klikne na oglas/sponzorirani sadržaj.

Ipak, oko 25% ispitanika to čini redovito.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

SJ
Sve je uzalud
15:03 23.05.2012.

Facebook je jedna od posljednjih financijskih prevara.On ne valja paru. To je obična paučina, magla. Htjeli su na brzinu uzeti lovu, dižući ga u nebesa. Neće biti više giganata u kojih će se ulagati. Svjet je prevaren.Papa dionice.Šta je bilo bilo.