Mercedesova aktualna C-klasa zanimljiv je spoj tradicije i modernoga - njemački premium proizvođač zadržao ju je tradicionalnom, da mu (prevelik) iskorak u budućnost ne zamjere ‘stari’ kupci, no modernizirao ju je sportskim linijama i naprednom tehnologijom. Nije, naravno, Mercedes ni dosad bio lišen high tech elemenata, no oni su se prvenstveno odnosili na područja tradicionalno važna vozačima - vozne osobine, sigurnost, udobnost - a sada se šire i na ostale aspekte boravka u vozilu.
Mercedesovi modeli, međutim, u skupini su onih koje u startu smatramo (pre)skupima. Uloga testnog primjerka - ujedno i akcijskog modela, koji se nudi po cijeni od 34.716 eura odnosno 260.023 kn - upravo je pokazati da potpuno upotrebljiva i bogato opremljena limuzina sa znakom trokrake zvijezde ne mora biti skupa. Na neke kompromise vozač mora biti spreman, no oni nisu ni u voznim osobinama ni u sigurnosti. Zapravo je riječ o nijansama, poput sjedala koje se dijelom podešava ručno, a dijelom električnim putem. Ili ručnog mjenjača umjesto automatskog.
Dizelski motor od 116 konjskih snaga pristojno povuče, radi uglađeno, a ne žeđa previše (realnih 5,5 l/100 km). Iz mirovanja do stotke treba mu 11,6 sekundi. Sasvim solidan izbor za C-klasu.
Popis opreme, s druge strane, i više je nego solidan. Akcijski model ima parkirne senzore, aktivnu pomoć pri parkiranju, sustav upozorenja i pomoć pri kočenju, tempomat, audio CD multimedijski sustav, automatski klima-uređaj, LED svjetla, Agility Control ovjes s podesivim sustavom prigušivanja i spuštanja. Prosječan bi vozač čelične kotače zamijenio aluminijskima, te bi doplatio za metalik boju. Takav C 180 d stoji 36.380 eura odnosno 272.486 kn.
Na jednom prijemu novinar kaze direktoru Mercedesa da su njihovi automobili dobri ali da su ... skupi. A ovaj ce mu : - Ako su vam skupi, nemojte ga kupiti. -