na testu: Qashqai

Brz, štedljiv i komforan lider crossover klase

Foto: Petar Glebov/PIXSELL
13.05.2015., Zagreb - Test automobila Nissan Qashqai. Photo: Petar Glebov/PIXSELL
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
13.05.2015., Zagreb - Test automobila Nissan Qashqai. Photo: Petar Glebov/PIXSELL
25.07.2015.
u 16:10
Renaultov provjereni dizelski motor od 110 konjskih snaga dobro se nosi s tonu i pol teškim Nissanovim crossoverom
Pogledaj originalni članak

Druga generacija Qashqaija, Nissanovog bestselera i pionira klase kompaktnih crossovera, donijela je iskorak u prostranosti. U dužinu nije porastao mnogo, tek pet centimetara do ukupnih 438 cm (neki konkurenti su i 10 cm duži), ali u kabini se to itekako osjeća, a i vizualno je mnogo robusniji. Isprobali smo ga s najtraženijim motorom 1,5 dCi od 110 KS, prednjim pogonom i srednjom razinom opreme Acenta. Provjereni Renaultov dizelaš vrlo se dobro nosi s crossoverom od 1,5 tone, pa ni u jednom trenutku nismo osjetili pomanjkanje snage. U tome ulogu ima i najveći okretni moment od 260 Nm koji je dostupan već od 1750 o/min. Uparen je s preciznim 6-stupanjskim ručnim mjenjačem.

Do stotke stiže za 11,3 s, na autocesti je stabilan, miran i tih, ugodan za vožnju. Jako dobar automobil za duge rute. Zvučna izolacija je sjajna pa je i pri velikim brzinama razina buke prihvatljiva. Prosječna potrošnja na testu nam je bila 5,6 l/100 km. Qashqai suvereno ide i po blažem makadamu, ali kako ima samo prednji pogon nije pogodan za teže terenske zadatke. Ono što nam se nameće kao najveća prednost Qashqaija je lakoća uporabe. Vozač je vrlo opušten jer je biti za upravljačem Qashqaija vrlo komforno. Ovjes je odlično pogođen, upravo je tvrd koliko treba biti da se može voziti dinamično i stabilno kroz zavoje bez pretjeranog naginjanja, a da je udobnost u kabini vrhunska. Isto vrijedi i za upravljač.

Uz bogatu opremu Acenta (17-colni alu naplaci, automatska dvozonska klima, multimedijalni sustav s dodirnim zaslonom, tempomat/limitator...) stoji 182.300 kn, a uz dodatni metalik lak i navigaciju 192.133 kune.

>> Talijanski retrocrossover najbolji je Fiat u povijesti

>> Francuski crossover za manje zahtjevna tržišta od 32.000 kuna

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

DU
Deleted user
22:02 25.07.2015.

Ako je dobio besplatno Qashqai-a mogao se potruditi i napisati malo više teksta. Ovih nekoliko redaka se ne može nazvati test .