Posebna poslastica

Najsnažniji Porsche 911 ima samo 2 kg po konjskoj snazi

Foto: porsche
Najsnažniji Porsche 911 ima samo 2 kg po konjskoj snazi
13.07.2017.
u 10:20
Sportski utegnut automobil u Njemačkoj stoji 285.220 eura, a u hrvatskim ga prodajnim salonima nije moguće kupiti. Stotku lovi za 2,8 sekundi
Pogledaj originalni članak

Najbrži i najsnažniji cestovni Porsche 911, model GT2 RS, pokreće biturbo bokser motor sa 700 konjskih snaga! On ovaj dvosjed sa stražnjim pogonom, koji uz napunjen spremnik goriva teži 1470 kilograma, ubrza s mjesta do 100 km/h za samo 2,8 sekundi. Maksimalnu brzinu doseže kod 340 km/h.

Povećani turbo punjači

S pogonom nalik trkaćem automobilu novi 911 GT2 RS nadmašuje svog prethodnika s 3,6-litrenim motorom za 80 konja i postiže okretni moment od 750 Nm (plus 50 Nm). Motor se nadograđuje na 3,8-litreni sklop modela 911 Turbo S koji raspolaže s 580 konja. Za povećanje učinkovitosti ugrađeni su mu povećani turbo punjači koji pritišću veće količine procesnog zraka u komore za izgaranje. Za optimalno hlađenje kod krajnjih opterećenja zadužen je novi dodatni sustav hlađenja koji raspršuje vodu po hladnjacima stlačenog zraka kod vrlo visokih temperatura. Tako se i kod ekstremnih uvjeta osigurava optimalna učinkovitost automobila.

Posebno za GT dizajniran automatski mjenjač s dvije spojke (PDK) sa sedam stupnjeva prijenosa omogućava prijenos snage bez prekidanja vučne sile. Posebno razvijen ispušni sustav konstruiran je od laganog titana i teži oko sedam kg manje nego onaj kod 911 Turbo.

Foto: Porsche
Porsche 911 GT2 RS
Foto: porsche
Porsche 911 GT2 RS
Foto: porsche
Porsche 911 GT2 RS
Foto: porsche
Porsche 911 GT2 RS
Foto: porsche
Porsche 911 GT2 RS
Foto: Porsche
Porsche 911 GT2 RS
Foto: Porsche
Porsche 911 GT2 RS
Foto: Porsche
Porsche 911 GT2 RS
Foto: Porsche
Porsche 911 GT2 RS

Za optimalnu dinamiku vožnje

Brzine u zavojima na razini su supersportskog vozila - zahvaljujući besprijekornom trkaćem voznom postolju sa stražnjom upravljačkom osovinom i gumama ultra visokih performansi. Novitet raspolaže posebno kalibriranim Porsche Stability Managementom sa sportskim modusom koji je skrojen za optimalnu dinamiku vožnje. Snažni dovodi i odvodi zraka zajedno s dominantnim stražnjim krilom naglašavaju da je aerodinamika ta koja određuje oblik i dizajn.

Veliki i široki kotači osiguravaju izvanrednu silu pri kočenju i skretanju. 911 GT2 RS standardno je opremljen Porsche keramičkim kočničkim sustavom. Blatobrani sprijeda, ventilacije kućišta kotača, vanjska strana Sport Design bočnih retrovizora, zračni otvori stražnjeg bočnog dijela i elementi stražnjeg dijela izrađeni su, kao i mnoge komponente interijera, od karbonskim vlaknima pojačane plastike. I prednji poklopac je, zbog smanjenja težine, izrađen od karbona, a standardna obloga krova od magnezija. Početna cijena za model 911 GT2 RS u Njemačkoj iznosi 285.220 eura. U Hrvatskoj se ne može kupiti.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.