Bez obzira na to koliko podataka znali o Le Mansu, ništa vas ne može pripremiti na pravi doživljaj utrke. Dok stojimo uz ciljnu ravninu, ispod nas projurio je Kobayashi ostavljajući dva Porschea iza sebe. Proletio je tolikom brzinom da smo ga jedva uspjeli prepoznati.
Snaga i zvuk koji bolidi proizvode su toliko snažni da osjetite vibracije u cijelom tijelu. Oni koji na koncertu Metallice stoje pokraj zvučnika mogu si predočiti tu snagu.
Benzin i spaljene gume
Nalazimo se iznad Toyotina pit stopa, do nosnica dopire oštar koktel benzina i spaljenih guma. Nešto se događa dolje. Nakon starta Toyota je osvojila prvo mjesto, polako je gradila svoju prednost. Držala je prva dva mjesta, dok je jedan od Porschea morao na popravak dulji od 30 minuta. No, prije kraja prve polovice utrke stvari se mijenjaju. Toyota zbog kvara ostaje bez prvog automobila, a samo minutu kasnije, nakon dodira s jednim LMP2, od utrke odustaje i drugi. Treća Toyota morala je na dulji popravak nakon kojeg se s velikim zaostatkom vratila u utrku. Porsche preuzima vodstvo i povećava prednost. Posljednja preostala Toyota zaostaje više od 25 krugova.
Nešto manje od četiri sata prije kraja utrke i vodećem Porscheu kvari se motor i mora odustati od natjecanja. U tom trenutku vodeću poziciju preuzima tim Vaillante Rebellion konstruktor Oreca iz LMP2 kategorije. Međutim, ubrzo ih prestiže LMP2 tim Jackie Chan DC Racing, također konstruktor Oreca, i uspijeva održati prednost veću od 1 kruga ispred Porschea, koji se svojim drugim automobilom probio na drugo mjesto. Par minuta prije ulaska u zadnji sat utrke Porsche prestiže Jackie Chan DC Racing i izbija na prvu poziciju. Sigurnom vožnjom Porsche dolazi do 19. pobjede na 24 sata Le Mansa. Njegov automobil 919 Hybrid, s posadom Hartley, Bernhard i Bamber, pokazao se najizdržljivijim i najpouzdanijim u najtežoj utrci u svijetu.
Danac najuspješniji
Sve je počelo davne 1923. utrkom ulicama Le Mansa. Inicijalno se održavala kao trogodišnja priredba, a pobjednikom je proglašen auto koji bi u tri utrke prešao najveću udaljenost. Stazi su znatno izmijenjene duljina, oblik i nagibi. Danas krug iznosi impresivnih 13,629 km.
Na toj stazi pobjeđivali su mnogi konstruktori, najviše naslova izborio je Porsche, čak 18, a samo jednu japanski konstruktor. Od vozača najuspješniji je Danac Tom Kristensen sa čak devet pobjeda.