Treća generacija Opelova najvećeg dostavnog vozila Movano stigla je na hrvatsko tržište po početnoj cijeni od 170.300 kuna (bez PDV-a) za furgon L2H2 3,5t verziju sa 120 dizelskih KS i s vrlo bogatom Edition opremom. Nakon prošlih generacija koje su bile plod suradnje s Renaultom, prelaskom Opela u PSA grupaciju novi je Movano razvijen u suradnji s drugim proizvođačima Stellantis grupacije. Movano je predstavnik najznačajnijeg LCV segmenta koji ima udio od 30% tržišta, a Opel je lani imao 11,65% na ukupnom N1 tržištu u Hrvatskoj.
Movano kupcima nudi zaista širok izbor mogućnosti: četiri dužine karoserije (L1-L4) od 4,96 m pa sve do 6,36 m, tri visine (H1-H3) od 2,25 m do 2,76 m. Ukupna dopuštena masa kreće se od 2,8 do četiri tone, a zapremnina teretnog prostora od osam do 17 kubičnih metara.
Samo iz tvornice dolazi čitav niz karoserijskih izvedbi, poput klasičnih furgona ili ostakljenog furgona, poluostakljenog furgona, dvostruke kabine, kipera, sanduka s kabinom ili dvostrukom kabinom, šasije s kabinom ili dvostrukom kabinom i podnice s kabinom. Dakako, moguće su i naknadne nadogradnje.
U ponudi je jedan 2,2-litreni dizelaš s tri razine snage - 120 KS i 340 Nm, 140 KS i 340 Nm te 165 KS i 370 Nm, a sve su uparene sa 6-brzinskim ručnim mjenjačem koji snagu prenosi na prednju osovinu. Potrošnja goriva, prema WLTP-u, iznosi od 6,1 do 6,2 l /100 km (do 14 posto manja od prethodnog modela).
Velik napredak vidljiv je i u putničkoj kabini koja je uz mnoge pretince postala pravi "ured na kotačima", a novi Movano donosi i brojne ADAS sustave. Uskoro stiže i električni Movano-e s baterijom kapaciteta 37 ili 70 kWh