Audi je predstavio drugu generaciju svog najmanjeg modela A1 Sportback.
Baš kao i novi VW Polo, s kojim Audijev mališan dijeli platformu, A1 Sportback u dužinu je narastao osam centimetara i sada je dugačak preko četiri metra – 403 cm.
Prednja singleframe šesterokutna maska sada je zamjetno veća i vrlo je slična onima na velikim Audijevim limuzinama, a atraktivna su i nova LED svjetla. Maleni Audi sada izgleda agresivnije i mišićavije, pogotovo uz S-line paket, a Nijemci kažu da je dizajnerima inspiracija bio kultni model Quattro iz 1984. godine.
Zanimljiv Edition model
Novi A1 Sportback moguće je dobiti u jednoj od deset boja. Krov ovog kompaktnog modela može se opcijski izvesti u kontrastnoj boji od A nosača do stražnjeg krovnog spojlera. Kućišta vanjskih zrcala, rubovi prednjeg spojlera i bočni pragovi također su dostupni u kontrastnoj boji. Posebno je prepoznatljiv Edition model, na osnovi S line paketa, koji će biti dostupan od početka prodaje.
Serijski digitalni instrumenti
Još su veće promjene u unutrašnjosti. Prije svega tu je sada potpuno digitalna instrumentna ploča s 10,25-inčnim zaslonom visoke razlučivosti i višenamjenskim upravljačem koja dolazi serijski čak i osnovnoj verziji. Opcijski Audijev virtualni kokpit s proširenom ponudom funkcija prikazuje sveobuhvatne i raznolike informacije kao što su animirane navigacijske karte i grafika nekih sustava za pomoć u vožnji u direktnom vidnom polju vozača. MMI navigacijski sustav plus u top konfiguraciji nudi 10,1-inčni MMI dodirni zaslon.
Velika je novost što će A1 Sportback biti prvi Audi koji se neće nuditi s dizelskim motorima. U ponudi će biti cijeli niz turbobenzinskih motora, od početnog 1,0 TSI-ja s 95 KS pa do sportskog motora s 200 konja. A za taj je motor potreban i krući ovjes, koji će biti dostupan uz doplatu, baš kao i Audi Drive select sustav koji nudi četiri programa vožnje. Na tržište stiže u jesen.
I biti ce skuplji od Hundayja 30-40%posto ,plus minus isti motor ,ne hvala