AD Plastik

Naša najveća tvrtka iz sektora autoindustrije u blagom rastu nakon stabilizacije tržišta

Foto: Robert Anić/Pixsell
Naša najveća tvrtka iz sektora autoindustrije u blagom rastu nakon stabilizacije tržišta
01.08.2023.
u 10:44
Zbog geopolitičke situacije i daljnjih neizvjesnosti na tržištu nema prostora za opuštanje pa su naše komercijalne aktivnosti usmjerene prema iznalaženju novih projekata i popunjavanju kapaciteta proizvodnje u sljedećim godinama - kaže predsjednik uprave AD Plastika Marinko Došen
Pogledaj originalni članak

Objavljeni rezultati poslovanja AD Plastik Grupe, naše najveće tvrtke iz automobilskog sektora koja u pet država ima osam tvornica s ukupno 1959 zaposlenih, za prvih šest mjeseci 2023. pokazuju blage pozitivne učinke stabilizacije dobavljačkih lanaca i opskrbe poluvodičima. Poslovni prihodi Grupe iznose 66,04 milijuna eura i viši su za 14,9% u odnosu 2022. godinu. Neto dobit Grupe za prvih šest mjeseci iznosi 1,27 milijuna eura, a u matičnom društvu 2 milijuna eura.

- Prodajne aktivnosti kompanije u potpunosti su usmjerene na europsko tržište, a ukupno je u promatranom razdoblju ugovoreno više od 95 milijuna eura novih poslova. Naša je usmjerenost trenutno na kvalitetnoj pripremi i industrijalizaciji projekata ugovorenih u posljednjih godinu i pol dana. Početak njihove serijske proizvodnje planiran je najvećim dijelom tijekom iduće godine, a naša je primarna zadaća osigurati sve preduvjete za nesmetanu realizaciju - izjavio je predsjednik Uprave AD Plastik Grupe Marinko Došen.

AD Plastik Grupa je multinacionalna kompanija koja, podsjetimo, u vlasništvu ima i dvije tvornice u Rusiji u kojima je obustavljena proizvodnja, a osim tri tvornice u Hrvatskoj, u vlasništvu je tvornica u Srbiji, Rumunjskoj i Mađarskoj.

Unatoč daljnjim neizvjesnostima na tržištu, pozitivni učinci normalizacije opskrbnih lanaca i nabave poluvodiča te rast narudžbi kupaca vidljivi su u prihodima Grupe. Pad cijena sirovina i energenata u odnosu na usporedno razdoblje, uz usklađivanje prodajnih cijena i bolju iskorištenost kapaciteta pozitivno su utjecali na profitabilnost i kretanja marži.

- Zbog geopolitičke situacije i daljnjih neizvjesnosti na tržištu nema prostora za opuštanje pa su naše komercijalne aktivnosti usmjerene prema iznalaženju novih projekata i popunjavanju kapaciteta proizvodnje u sljedećim godinama. Rast učinkovitosti i profitabilnosti naši su primarni ciljevi u ovom razdoblju, uz poboljšanje i stalna unaprjeđenja razvojnih kapaciteta kojima ćemo svoju listu proizvoda prilagoditi zahtjevima proizvođača automobila i novim vozilima budućnosti - rekao je Marinko Došen. 

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.