Nissan je objavio kako je do konca listopada ove godine globalno proizveo više od 1,5 milijuna vozila s tehnologijom e-POWER.
Vozila s tehnologijom e-POWER trenutačno se prodaju na 68 tržišta diljem svijeta, a do proljeća 2025. godine Nissan ih namjerava ponuditi na dva velika tržišta- u SAD-u i Kanadi. E- power je jedinstvena Nissanova tehnologija koja uz pomoć benzinskog motora malog obujma i litij-ionske baterije opskrbljuje električni motor koji zauzvrat pokreće kotače. Time se postiže autentično iskustvo vožnje na električni pogon: snažno, odzivno i tiho. Nissan je tehnologiju e-POWER prvi put predstavio u Japanu 2016. godine, i to u modelu Note. Od tada se taj inovativni pogonski sklop ugrađuje i u neke druge modele u ponudi, primjerice u vozila sportskih performansi Kicks i X-Trail te monovolumen Serena. U 2023. i 2024. godini inačice e-POWER činile su 42,6 % vozila koja je Nissan prodao u Japanu. U Europi je ta tehnologija predstavljena 2022. u okviru SUV-ova X-Trail i Qashqai koji su uz e-Power tehnologiju do sada prodani u više od 140.000 primjeraka. U modelima Qashqai i X-Trail e-Power sustav ukupno nudi 190 KS i 330 Nm (Qashqai) odnosno u X-Trailu 204 i 330 Nm (2WD) te 214 KS i 525 Nm (4WD).
Dojmovi kupaca modela opremljenih tehnologijom e-POWER pokazuju da im se posebno sviđa tiha i jednostavna vožnja koju jamči taj pogonski sklop. Napredan i učinkovit benzinski motor koji je dio sustava e-POWER koristi se samo za generiranje električne energije koja puni bateriju u vozilu i pogoni kotače putem električnog motora. Kad je baterija dovoljno napunjena, električni motor koji pogoni kotače koristi isključivo električnu energiju iz baterije. Ako je potrebno još snage, motor generira električnu energiju kako bi napajao električni motor i napunio bateriju. Kad je potrebna maksimalna snaga, električni motor crpi električnu energiju i iz motora i iz baterije. Osim toga, kad god je to moguće dolazi do regeneracije snage pa se kinetička energija kotača šalje nazad u bateriju.
Osim toga, proizvodnja električne energije ovisi o uvjetima na cesti. Kad se buka kotrljanja poveća zbog stanja podloge kojom vozite i brzine vozila, termički se motor uključuje kako bi napunio paket baterije e-POWER. Na taj se način smanjuje potreba za aktivacijom termičkog motora u uvjetima mirne vožnje. U Kini je e-POWER dostupan od 2021. u limuzini Sylphy, a sada se ugrađuje i u SUV X-Trail. Nissan će i dalje ulagati napore kako bi tehnologija e-POWER postala privlačnija, konkurentnija i usklađenija s potrebama širokog kruga kupaca u svijetu.
Vrlo inovativan pogonski sklop. Vozim auto 12 godina star koji ima takvu vrstu pogona koji je usput i plug-in sa pretpotopnim benzinskim motorom koji danas ima manju potrošnju. Ajde, potrošnja benzina je diskutabilna, ali ovo sigurno nije inovativno.