Treća generacija Nissanova SUV-a X-Trail - koja ove godine stiže u Hrvatsku - izgledom se sasvim približila modernim dizajnerskim smjernicama i sasvim je nalik Nissanovom bestseleru Qashqaiju. Konzervativcima koji su voljeli kutijasti oblik i pravi muški izgled prethodne dvije generacije X-Traila to se vjerojatno neće svidjeti, ali nesumnjivo će Nissan novim zaobljenim linijama i novim izgledom privući nove kupce.
Problem za japanskog proizvođača mogla bi biti činjenica da su povećanjem dužine novog Qashqaija i suvremenijim dizajnom X-Traila ta dva modela postala prava konkurencija jedan drugome.
U ponudi i sedam sjedala
Ipak, dok je Qashqai prototip crossovera, X-Trail mora zadovoljiti i one koji od automobila traže ozbiljnije terenske sposobnosti.
Novi model će u unutrašnjosti, kao i prema dostupnim sigurnosnim i sustavima asistencije vozaču, donijeti dašak premium segmenta. Primjerice, mnogi detalji na karoseriji izrađeni su od kroma i efektne crne plastike. Najjači paketi opreme uključuju finu kožu u interijeru.
Prednja svjetla su u LED tehnologiji, tu je i Nissanov sigurnosni štit (Safety Shield) te nova, posve integrirana navigacija i sustav infozabave NissanConnect.
X-Trail sada opcijski dolazi i sa sedam sjedala, odnosno s dva dodatna sjedala u trećem redu.
Otkrivanje neravnina
U novi X-Trail ugrađivat će se dvije novine. Aktivan nadzor vožnje koji nadzire površinu ceste i otkriva neravnine i na osnovu toga mijenja postavke ovjesa te sustav aktivnog kočenja motorom.
Posebno je atraktivan sa 19-inčnim aluminijskim naplacima koji su dostupni kao opcija. Praktično rješenje je i način otvaranja bočnih stražnjih vrata. Ona se otvaraju na gotovo 80 stupnjeva - što je mnogo šire nego kod drugih automobila. To omogućava lakši pristup na stražnju klupu putnicima, ali i olakšava stavljanje djeteta u dječju sjedalicu. Zbog dužeg međuosovinskog razmaka putnici na stražnjim sjedalima imaju više prostora za koljena.
Na naše tržište novi X-Trail stiže u srpnju, a cijene još nisu poznate.