NA TESTU

Njemački crossover u novom izdanju koketira s višom klasom

Foto: Sandra Mikulčić
Foto: Sandra Mikulčić
Foto: Sandra Mikulčić
Foto: Sandra Mikulčić
Foto: Sandra Mikulčić
08.07.2022.
u 15:35
Isprobani Volkswagen T-Roc 1,5 TSI EVO DSG Style, njemački kompaktni crossover, u novom izdanju donosi svjež dizajn i inovativne sustave potpore
Pogledaj originalni članak

Volkswagenovim SUV modelima na našem se tržištu nedavno pridružio dotjerani T-Roc i odmah se svrstao među traženije modele te marke. Provjerili smo stoga što nudi izvedba pogonjena 1,5-litrenim TSI benzincem te opremljena DSG mjenjačem s dvostrukom spojkom i Style opremom. Naš je benzinac vozaču u ruke stavio 150 konja koji odlično surađuju s nenametljivim automatikom. Snage je na raspolaganju dovoljno u svakom trenutku, u svakom režimu vožnje.

T-Roc je dimenzijama prava mjera da se uklopi i u gradski ritam i u obiteljske potrebe. Ugodan je i lako upravljiv, dovoljno prostran i robustan. Ovisno o paketu opreme, novi T-Roc opremljen je tehnologijom iz viših klasa vozila te nudi i djelomično automatiziranu vožnju. Unutrašnjost je obogaćena kvalitetnim materijalima pa je kontrolna ploča dobila mekanu izvedbu umjesto tvrde plastike. Redizajniran je zaslon infotainmenta, a Digital Cockpit stiže serijski. Zaslon infotainment sustava sada je dizajniran kao tablet te ima dimenzije od 8,0’’ ili 9,2’’. T-Roc, dakle, serijski dolazi s digitalnim kombiniranim instrumentom koji je opcijski dostupan do veličine od 10,25’’ inča kao Digital Cockpit Pro. Takav je bio i u testnom primjerku te daje dojam premium automobila.

POVIJESNA ODLUKA

EU parlament izglasao zabranu prodaje novih auta na benzin i dizel od 2035.

Proizvođači poput Forda i Volva javno su podržali plan Europske unije kojim bi se obustavila prodaja vozila s motorima s unutarnjim izgaranjem do 2035., a drugi, uključujući i Volkswagen, nastoje prestati prodavati takva vozila u Europi do tog datuma. No elektronička pošta koju je Reuters vidio pokazuje da su interesne skupine iz automobilske industrije, uključujući i Njemačko udruženje automobilske industrije VDA, lobirale za odbacivanje cilja do 2035.

Već je početna oprema izdašna, a isprobanoj Style razini teško je naći nedostatak. Sadrži, među ostalim, automatsko održavanje razmaka i Front Assist do brzine od 210 km/h s funkcijom potpunog zaustavljanja, City kočnicu u nuždi, LED glavna i stražnja svjetla, pomoć pri parkiranju, multifunkcijsku kameru, višenamjenski upravljač presvučen kožom, automatski dvozonski klima-uređaj, bežičnu povezivost za Apple CarPlay, 17-inčne lakometalne naplatke. Testni primjerak, uz dodatnu opremu, stoji 256.132 kn. VW T-Roc cjenovno starta od 184.746 kuna.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.