Na Njuškalu je samo u prošlom mjesecu predano više od 14 tisuća novih oglasa rabljenih automobila. Posjetitelji i potencijalni kupci mogu birati između 68 marki i 821 modela različitih automobila koji su oglašeni.
Kategorija Auto Moto bilježi više od 450 tisuća oglasa, među kojima su i oglasi za osobne automobile, rezervne dijelove i opremu, gospodarska vozila, oldtimere i drugo. Kategoriju u prosjeku mjesečno posjeti gotovo 700 tisuća potencijalnih kupaca, a u prosincu je zabilježeno gotovo 25 milijuna detaljnih pregleda oglasa.
Najzastupljenije marke su VW i BMW, dok se od modela najviše nude VW Golf, BMW serija 3 i Opel Astra. Jedini francuski automobil u top 10 najzastupljenijih modela je Renault Clio koji se nalazi na petom mjestu.
Najzastupljeniji oglašeni modeli osobnih automobila
Prosječna starost trenutačno oglašenih automobila za prodaju je devet godina, a u prosjeku su prošli 146 tisuća kilometara
Ako pogledamo prosječnu godišnju kilometražu koju vlasnici prelaze svojim limenim ljubimcima, uočljivo je da vozači BMW-a i Audija prelaze najviše kilometara, u prosjeku gotovo 20 tisuća godišnje. U top pet marki automobila kojima se prelaze najveće kilometraže nalaze se Škoda, čiji vozači prosječno prijeđu nešto više od 19 tisuća kilometara godišnje te Volkswagen i Volvo koji prosječno prijeđu nešto više od 18 tisuća kilometara u godini.
Brojke o prosječnim kilometrima automobila prijeđenima u jednoj godini govore i o samoj izdržljivosti i pouzdanosti te marke. Kako BMW prednjači u tim brojkama, a u samom vrhu je najzastupljenijih i najprodavanijih marki u Hrvatskoj, Njuškalo ovog puta donosi pregled oglašenih BMW modela.
BMW
Trenutačno najpopularniji BMW-ov model je „trojka“ koja nosi oko 40 posto BMW-ove proizvodnje, a proizvodnja je počela daleke 1975. godine kada je predstavljen model E21. Pravi boom na tržištu „trojka“ je doživjela pojavom modela E30, popularne „kockice“, nakon čega su E36 i E46 modeli dodatno privukli fanove iz cijelog svijeta. Trenutačno je u proizvodnji šesta generacija „trojke“, model F30.
Na Njuškalu se prodaje više 2 i pol tisuće raznih modela BMW-a. Najzastupljenija je serija 3, dok se na drugom i trećem mjestu nalaze serija 5 i serija 1.
Prosječna starost oglašenih BMW automobila je 8 i pol godina, a prosječno su prešli gotovo 165 tisuća kilometara.
Zanimljivo, kada se pogleda detaljnije po BMW modelima, najveću godišnju kilometražu prelazi BMW serije 3 u Gran Turismo izvedbi, čiji vlasnici prosječno prelaze više od 28 tisuća kilometara godišnje, gotovo 10 tisuća više od vlasnika izvornog BMW-a serije 3.
Gotovo 90 posto BMW-a na Njuškalu prodaje se s dizelskim motorom. U ponudi su i modeli s električnim pogonom, među kojima je najpopularniji i3, kojem se konačna cijena kreće oko 26 tisuća eura.
Serije 1, 3 i 5 najpopularniji su modeli, pa u nastavku donosimo kretanje prosječnih traženih cijena prema godini proizvodnje, počevši od 2005.
Kretanje cijena BMW modela kroz godine
Nakon pet godina, najmanji gubitak vrijednosti pokazuje serija 3, koja gubi 48 posto vrijednosti. Serija 1 nakon pet godina na vrijednosti gubi oko 51 posto, dok „petica“ čak i do 60 posto. Uspoređujući modele iz 2005. godine s modelima iz 2017., uočljivo je kako 12 godina stari modeli „jedinice“ i „trojke“ imaju 74 posto nižu cijenu, dok „petica“ iz 2005. ima cijenu gotovo 85 posto nižu od „petice“ iz 2017.
Volkswagen, BMW i Audi najpregledavanije marke u prosincu
U prosincu su uz VW Golf, BMW serije 3 i serije 5 bili najpregledavaniji modeli.
Najzanimljiviji modeli BMW-a na Njuškalu
https://www.njuskalo.hr/auti/bmw-serija-6-640d-automatik-oglas-24109519
https://www.njuskalo.hr/auti/bmw-serija-8-i8-automatik-oglas-23178090
Pogledajte i galeriju: Evo u kakvim se moćnim automobilima voze nogometaši
A zašto vi iz Večernjaka ne stavite na ove članke o Njuskalu oznaku promo ili plaćeni oglas? Pa pola auto stranice su vam reklamni članci o Njuškalu!!