Hondin benzinski 1,5 VTEC turbo motor je koji nudi nevjerojatno puno u naizgled malom pakovanju. Čak 182 KS istiskuje se iz obujma koji nekada nije dolazio u obzir za automobil ovakvih dimenzija, no, iako ta brojka izgleda impresivno, nije jedino što oduševljava. Svakako je tu potrošnja koja je vrlo slična tvornički deklariranoj.
Elastičan mali turbak
Gotovo je nevjerojatno koliko se kilometara može prevaliti s jednim punjenjem Civica opremljenog malim turbakom. Kombinacija sa šestbrzinskim ručnim mjenjačem donosi elastičnost koja omogućuje vožnju praktično bez napora, bez obzira radi li se o gradskoj ili vožnji na otvorenoj cesti. Tamo ćete također osjetiti da je mjenjač iznimno dobro proračunat, maksimalna je brzina 210 km/h no vrednije je od toga ubrzanje koje je 8,6 sekundi do 100 km/h. Jer, s lakoćom ćete doseći nekih 180 km/h nakon kojih će vas novi Hondin benzinac upozoriti da je ipak mališan.
Elastičnosti će posvjedočiti i pogled na vrijednost okretnog momenta od 240 Nm ali u području od 1700 do 5500 o/min. Motor je takav da će ga lakoćom koristiti i oni manje umješni u tome da iz njega izvuku maksimum.
Tradicionalna kvaliteta
Što se općeg dojma tiče, nova je generacija Civica sjajno posložen automobil koji se lako vozi, a mi smo se potrudili da nas ne zavedu sve čari najskupljeg paketa u ponudi, Prestige, s kojim Civic 1,5 VTEC Turbo stoji 228.990 kuna do registracije plus 4000 kuna za metalik boju, gdje smo već navikli da se za kvalitete tradicionalnog japanskog proizvođača plaća nešto više od drugih etiketa.
Ono gdje bismo uputili zamjerku testiranom modelu, dakle ne agregatu koji je doista odličan, jest karoserija. Verzija s četiri vrata ne dopušta pravilno korištenje prtljažnika, ostaje nam za pogađati zašto Hondini konstruktori nisu omogućili da se vrata otvaraju sve do ruba branika čime bi ovakva Honda bila savršen obiteljski auto za one koji se vole voziti brzo, ali i jeftino.
Pogledajte i kakve skupocjene automobile voze hrvatski nogometaši: