Širi se gama

Nova B-klasa u Hrvatskoj po cijeni od 236.715 kuna

Foto: mercedes
Mercedes B-klasa
Foto: mercedes
Mercedes B-klasa
Foto: mercedes
Mercedes B-klasa
21.02.2019.
u 10:24
Novitet može sam mijenjati trak, a nakon gašenja motora još neko vrijeme prati bicikliste i pješake u blizini
Pogledaj originalni članak

U godini koju će - barem kad je o Mercedesu riječ - uz sveprisutne SUV-ove obilježiti i kompakti, njemačkom premium proizvođaču stiže druga prinova. Nova B-klasa stigla je na naše tržište, gdje se nudi po cijeni od 236.715 kuna. Navedena cijena vrijedi za benzinsku inačicu B180, koja dolazi s automatskim mjenjačem. U ponudi B-klase zasad i nema ručnog mjenjača.

Poželjne dinamičnije linije

B-klasa dokazuje da Mercedes nije odustao od jednovolumena. No, morao se prilagoditi trendovima, jer današnji kupci ne vole jednovolumenski oblik. Jednovolumenima zamjeraju da ne izgledaju dinamično. Stoga je Mercedes najuočljiviji korak napravio upravo u tom smjeru. Nova B-klasa izgleda duže, niže i šire, u svakom slučaju dinamičnije od prethodnice. U prilog joj ide i što se može pohvaliti najboljom aerodinamikom u klasi. Temelji se na platformi nove A-klase, ali je, logično, od nje prostranija, za što je većim dijelom zaslužno 272,9 centimetara razmaka među osovinama. Prtljažnik prima 455 do 705 litara. Naime, krajem godine u ponudu stiže klizna stražnja klupa, čijim pomicanjem prtljažnik raste na navedenih 705 litara. Preklapanjem naslona stražnjih sjedala otvara se prostor od 1540 litara.

Foto: mercedes
Mercedes B-klasa

Unutar dinamičnije i niže siluete interijer je dosta nalik onome iz A-klase. Ništa čudno, jer u B-klasu preselile su se sve one novotarije iz malo kraćeg kompakta. Prije svega, B-klasa - u kojoj se sjedi devet cm više nego u A-klasi - također donosi MBUX sustav i veliki plutajući ekran. Na izbor su tri opcije tri konfiguracije - dva 7-inčna ekrana, 7-inčni i 10,25-inčni ili dva veća ekrana.

Klasičan ili aktivan ovjes

Kako ističu iz Mercedesa, nova B-klasa hardverski je već spremna za obiteljsko dijeljenje automobila, odnosno za dodjeljivanje pristupa automobilu svakom pojedinom članu obitelji u određenom razdoblju. Novina su i različiti programi relaksiranja u vozilu i te kinetika sjedala koja radi mikropomake sjedala da duža vožnja bude ugodnija. Nova B-klasa u stanju je poluautonomno voziti. Može sama mijenjati prometni trak, a nakon gašenja motora vozila još neko vrijeme prati bicikliste i pješake u blizini da provjeri je li sigurno izaći iz automobila.

Ovisno o odabiru kupca, ovjes B-klase može biti klasičan i aktivan. U ponudi su novi motori, učinkovitiji i čišći. Dvolitarski dizelaš prvi put je ugrađen poprečno i s 8-brzinskim DCT automatskim mjenjačem. Benzinci nude 136, 163, 190 i 224 konjske snage, a dizelaši raspolažu sa 116, 150 i 190 konja. Dva snažnija dizelaša stižu uz 8G-DCT, a ostali s automatikom sa sedam stupnjeva prijenosa. Početni dizelaš stoji 245.390 kuna.

Pogledajte i video sukoba u prometu:

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 5

BA
BakaMraz
10:28 21.02.2019.

Preskup! Debelo precijenjen.....

DU
Deleted user
18:28 21.02.2019.

Lijepo je gledati ove ljepotane kako se gizdavo šepure u našim dućanima raznih marki automobila, no šteta je jedino što nešto takvo može voziti 1-2% Hrvata? U mladosti sam mislio kako će si svaki čovjek moći za mjesečnu plaću do dvije kupiti auto?! Zapravo, kako se čovjek prevari u životu! Sada su na redu elektromobila, koji nemaju ni mašine ni getribe, znači, najskuplji dijelovi fale, ali ti su još skuplji od ove nešto starije generacije motora s unutarnjim sagorijevanjem? Samo plastika i četiri elektromotora + baterija, sve tako skupo?! Zašto!

BA
batman
17:12 25.02.2019.

Smeće za neznalice.BMW i Audi ponos Njemačkog gospodarstva.