Što se skriva iza 'fasade'

Nakon ovog videa dobro ćete razmisliti prije kupnje polovnjaka 'u sjajnom stanju'

Popravak razvaljenog BMW-a
Foto: Screenshot YouTube
1/3
10.01.2024.
u 09:50

Vlasnik je na BMW-u već popravio ovjes kada je stigao na popravak, a vješti mehaničar sredio je oštećene dijelove limarije te A-stup

Oglasnici su puni rabljenih automobila u naizgled sjajnom stanju, no iza lijepe fasade katkada se skriva ne tako sjajna povijest vozila... Jer vješti majstor može oživjeti i otpisani automobil.

Pokazuje to i novi video iz Rusije u kojemu automehaničar Artur Tusik popravlja BMW X5 teško oštećen u sudaru. Ovaj bavarski SUV u ovakvom stanju bio otpisan kao "totalka" u većini bogatih zapadnih zemalja, no nije svuda tako.

Pogledajte video popravka:

Kako piše Carscoops, vlasnik je na BMW-u već popravio ovjes kada je stigao na popravak, a vješti mehaničar sredio je oštećene dijelove limarije te A-stup. Popravak je ukupno trajao sedam dana. 

Iako moramo pohvaliti ruskog majstora na doista vrhunskom radu, u isto vrijeme pitamo se koliko je sličnih polovnjaka na tržištu koji paradiraju kao slabo voženi, "kao novi" primjerci, bez spomena o nesrećama u kojima su oštećeni.

Ovo je 10 najružnijih automobila svih vremena:

Popravak razvaljenog BMW-a
1/11

VEZANI ČLANCI: 

Komentara 70

JU
juma
11:04 28.12.2018.

U Rusiji se to isplati popravljati, jer je cijena rada niska. Kada bi se isti postupak radio u D ili ne dao bog u CH, cijena bi bila otprilike kao pola potpuno novog automobila, a u CH bi mogli mozda kupiti i potpuno novi BMW. Osim toga, ovakvi automobili su u pravilu kasko osigurani i ako imas totalku dobijes novac. Dakle ne isplati se.

BA
BakaMraz
11:00 28.12.2018.

Da, ali ima jedna razlika, ako mi netko u Njemackoj uvali takav auto, tamo imam rok od godinu dana da mu ga vratim i jos mi mora odstetu platiti, a i drzava ce mu uredno uruciti i sudski poziv zaa prevaru. Pretpostavljam da bi u HR bilo, pojeo vuk magare, hebi ga.....

PO
portugisac
11:44 28.12.2018.

BMW X5 je jedan od najsigurnijih auta ali ga nikada više ne bih kupio. I kod mene je bila totalka. X5 je izgrađen iz mnogo plastičnih čelija pa kada se desi sudar ta se sva plastika zdrobi i ublaži udarce. Niti jedan primarni ili metalni dio večinom nije povrijeđen. Staviš nove dijelove i auto kao nov. Jedamput mi se to desilo u Češkoj kada mi se jedan sa 140 km/h nabio straga u koloni i bacio me na onoga naprijed. "totalka". auto je završio u Rusiji. Drugi puta sam x5 razbio između Karlovca i Bosiljeva."Totalka". Auto je završio u Karlovcu. Nisu nijemci baš ludi za popravljanjem auta jer zahtijeva previše vremena a i preskupo je. Ti popravljanjem bave se večinom Balkanci gdje prednjaće Turci.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije