Kompaktna limuzina

Nova Corolla: Po cijeni od 122.000 kn u Hrvatskoj početkom rujna

Foto: Toyota
Toyota Corolla (1)
Foto: Toyota
Toyota Corolla (1)
Foto: Toyota
Toyota Corolla (1)
23.07.2013.
u 11:00
Corolla je zapravo limuzinska izvedba Aurisa, na kojega se naslanja i sličnom opremljenošću.
Pogledaj originalni članak

Kad početkom rujna stigne na hrvatsko tržište, nova će Corolla koštati od 122.000 kuna. Corolla je zapravo limuzinska izvedba Aurisa, na kojega se naslanja i sličnom opremljenošću. Na naše tržište pristizat će iz turske tvornice, a najnoviju, 11. generaciju Corolle Toyota smatra najboljom ikada. Objašnjava to intenzivnim radom na kvaliteti, što bi novoj Corolli trebalo jamčiti tajnost i pouzdanost. No, potencijalni kupac najprije će uočiti trud uložen u dizajn. Nova Corolla izgleda mnogo bolje od prethodne, djeluje profinjenije. Nova maska i svjetlosni sklop koji objedinjuje i LED dnevna svjetla bitno podižu dojam.

Više prostora u kabini

Putnička kabina donosi više prostora, što se može zahvaliti i 10 cm većem razmaku među osovinama (270 cm). No, i uz novi dizajn Corollin je interijer i dalje konzervativan. Vozačka je pozicija poboljšana, niža je i ugodnija. Impresionira količina prostora za noge putnika na stražnjoj klupi. Nova je Corolla sa 70,6 cm za noge putnika najbolja u klasi. Ukupno duga 462 cm, za osam je cm duža od prethodnice. Od kompaktnog Aurisa, pak, duža je 34,5 cm. U odnosu na staru Corollu, nova je i 1,5 cm šira, ali i malo niža. Prednji je prevjes povećan, a stražnji smanjen. To je preslagivanje centimetara svakako utjecalo na elegantniju siluetu. Bolje izbalansirane proporcije dale su doprinos i dobrom ponašanju na cesti, za koje su ipak najzaslužniji odličan ovjes i učinkoviti motori. Ovjes je podešen kako bi se Corolli povećala udobnost i agilnost. Električni servo upravljač ima bolji odziv. Od ukupno raspoloživih pet motora, na našem će se tržištu nuditi tri. Turbodizelski 1,4 D-4D ima 90 konjskih snaga, uz prosječnu potrošnju od 3,8 l/100 km i emisiju 99 grama CO2 po km. Dva benzinca u ponudi su početni 1,33 Dual VVT-i sa 99 KS i 1,6 Valvematic od 132 KS.

Tri vrste mjenjača

Motori su upareni s ručnim mjenjačem sa šest brzina, no za 1,4 D-4D agregat nudi se i MultiMode automatizirani ručni mjenjač, dok se 1,6 benzinac može opremiti novim Multimode S automatskim mjenjačem. On omogućava bolji odziv i nižu potrošnju goriva. Na izbor su tri moda rada: automatski, sportski i sekvencijalni sa sedam brzina.

>>Toyota Auris Sport - sportski štih štedljivog dizelaša

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.