Škodin predstavnik B segmenta dobiva potpuno nove motore najnovije generacije, posebno učinkovite po pitanju potrošnje. U ponudi se – uključujući varijantu GreenLine – četiri benzinska i tri dizelska agregata. Svi motori ispunjavaju novu normu ispušnih plinova EU 6 te su serijski opremljeni start-stop sustavom i rekuperacijom (obnova energije kočenja). Stupnjevi prijenosa se mijenjaju ručno ili preko DSG mjenjača.
Benzinski motori su novi 3-cilindarski i 4-cilindarski agregati. Početni je 1,0 MPI 3-cilindarski agregati sa 60 i 75 KS, dolaze bez turbopunjača, dok su TSI 4-cilindraši potpomognuti turbom (90 i 110 KS). U ponudi će biti tri dizelske verzijenovog common-rail agregata s obujmom od 1,4 litre i isključivo s izravnim ubrizgavanjem i turbopunjenjem. Blok motora 3-cilindarske konstrukcije izrađen je od aluminijske slitine, a snaga od 75 do 105 KS.
Najštedljivija je Fabia Greenline sa 1,4 TDI motorom sa 75 KS, koja troši samo 3,1 l/100 km i ispušta 82 g/km CO2.
>> Istražili smo što se na našem tržištu može kupiti za 100.000 kuna