PREMIJERA U PARIZU

Nova Fabia nudi dinamičniji izgled i veći prtljažnik

Foto: Bojan Arežina
Škoda Fabia
Foto: Bojan Arežina
Škoda Fabia
Foto: Bojan Arežina
Škoda Fabia
Foto: Bojan Arežina
Škoda Fabia
Foto: Bojan Arežina
Škoda Fabia
Foto: Bojan Arežina
Škoda Fabia
Foto: Bojan Arežina
Škoda Fabia
02.10.2014.
u 11:49
Fabia treće generacije bit će dostupna u Europi od studenog, dok će Combi stići početkom iduće godine
Pogledaj originalni članak

Pariški salon automobila jutros je otvorio svoja vrata novinarima. Jedna od najvećih premijera bila je ona treće generacije Škode Fabije, u standardnoj peterovratnoj izvedbi te u karavanskoj verziji Combi.

Nova Fabia ostavlja vrlo ugodan dojam. Vanjski dizajn dosta je "izoštren" u odnosu na prethodnu generaciju, dok iznutra izgleda čvrsto i solidno. I prostrano - na stražnjoj klupi ima dosta mjesta za odrasle osobe prosječne visine. Fabia treće generacije 8 je mm kraća (Combi je 10 mm duži), 90 mm šira i 31 mm niža od prethodnog modela, dok je prtljažnik sa svojih 330 litara (530 u Combiju) za 15 litara veći (25 kod Combija).

U ponudi su novi motori, četiri benzinca i tri dizelaša, u skladu sa standardima o ispušnim plinovima EU6. Benzinci su jednolitreni trocilindraši s izravnim ubrizgavanjem goriva i 1,2-litreni turbi-motori, a snaga se kreće od 60 do 110 konja. Dizelaši (1,4 common rail s izravnim ubrizgavanjem goriva i turbo punjačem) se kreću od 75 do 105 konjskih snaga. Potrošnja goriva i količina ispuštanja CO2 u odnosu na prethodnu generaciju smanjena je do 17 posto.

Foto: Bojan Arežina

Nova Fabia prva je Škoda opremljena tehnologijom MirrorLink, koja omogućuje opciju jednostavnog spajanja sa smartphoneom i upravljanja nekim aplikacijama putem zaslona u automobilu. Tu je i veća mogućnost personalizacije dizajna. Kupci mogu birati između 15 boja karoserije, a mogu odabrati i različitu boju krova - srebrnu, bijelu, crnu ili crvenu.

Nova Fabia bit će dostupna u Europi od studenog, dok će Combi stići početkom iduće godine.

>> Evo koje ćemo novitete vidjeti u Parizu

>> Nastavak Opelove priče koja traje 32 godine

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.