Hrvatski Telekom

Nova generacija televizije

Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
30.05.2017.
u 23:09
Dvije trećine korisnika gleda TV i videosadržaj na pametnim telefonima, tabletima i prijenosnicima, a većina to radi u hodu
Pogledaj originalni članak

Tehnologija i razvoj novih platforma za gledanje TV i videosadržaja značajno su promijenili naše navike, pokazalo je istraživanje koje je provela agencija Hendal kvantitativnom metodom online intervjua na reprezentativnom uzorku od 1000 građana Hrvatske u dobi od 15 do 65 godina. Taj je trend posebno prisutan unutar mlađe populacije, između 15 i 29 godina, gdje 70 posto prati TV i videosadržaj pomoću alternativnih uređaja. Više od trećine ispitanika prati televizijski sadržaj izvan svojih domova, a svaka peta osoba prati ga i u hodu. Gotovo polovina gledatelja, 43 posto, posebno populacija do 49 godina, gleda snimljeni TV i videosadržaj ili sadržaj na zahtjev, ne mareći za unaprijed najavljene televizijske programe.

 

Čak 59 posto ispitanih građana je u proteklih mjesec dana paralelno pratilo različit sadržaj na dva uređaja, što potvrđuje da se navike nepovratno mijenjaju. Gotovo 90 posto gledatelja surfa internetom tijekom gledanja TV sadržaja, od čega 31 posto to čini svaki put dok gleda. Za praćenje TV sadržaja drugi ekran postao je pravilo. Tehnologija mijenja naše navike i način na koji konzumiramo sadržaj, pa, pokazuje istraživanje, propuštenu utakmicu, film ili seriju danas jednostavno možemo gledati naknadno ili čak u hodu. U HT-u su se, slijedom takvih istraživanja, odlučili na inovacije te su osmislili TV budućnosti.

”Naša televizija doslovno briše granice između zaslona na kojem korisnici žele pratiti televizijski sadržaj i u tome postavljamo novi standard na tržištu, izjavio je Richard Brešković, direktor sektora marketinga za privatne korisnike HT-a.

Naime, nova generacija MAXtv televizije je interaktivna, sve njezine funkcionalnosti integrirane su na mobilnim uređajima, a novo sučelje korisnicima nudi TV iskustvo prilagođeno njihovim navikama. Gledanje sadržaja moguće je onda kada i gdje korisnici to žele, često i u pokretu, a najveća novost je skori personalizirani sustav preporuka.

Jednako kvalitetno iskustvo gledanja televizije dostupno je na svim zaslonima, a potpuna integracija MAXtv i mobilne MAXtv To Go usluge omogućava jednostavno i brzo prebacivanje gledanog sadržaja između različitih zaslona u bilo kojem trenutku. Putem nadograđene aplikacije korisnici će zaslone svojih mobilnih uređaja moći koristiti kao daljinske upravljače za televizor, jednostavno prebacujući sadržaj s mobilnog uređaja na veći ekran. S obzirom na to da MAXtv To Go usluga ima snimalicu, videoteku i pun spektar programa baš kao i MAXtv, korisnici dobivaju ukupno tri televizije, jer putem jednog računa mogu istodobno pratiti različite programe na IPTV-u, smartfonu i tabletu. Osnova pokretanja nove usluge je paket s novim set up boxom koji će dobiti svi postojeći i novi korisnici. Uključuje novi uređaj, HDMI kabele za kvalitetniju sliku i zvuk te novi daljinski upravljač, a omogućit će još kvalitetniju prezentaciju sadržaja uz njegovo jednostavno i brzo pronalaženje. 

 

 

 

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

PA
patrizia
23:28 30.05.2017.

Kvalitetnija slika kakva glupost sve isto kao što je i bilo lažovi iz T-com