Samo hibrid

Nova Honda Jazz najprostraniji je i najštedljiviji mali jednovolumen

Foto: Mladen Milčić
02.07.2020.
u 10:00
Uz standardni Jazz, Honda odsad nudi i SUV-ovsku izvedbu Crosstar čija je podnica od tla odignuta 16 cm. Cijena od 179.990 kuna.
Pogledaj originalni članak

 Honda Jazz je jedinstven automobil koji se od izlaska na tržište 2001. pa sve do danas, kad je u Hrvatsku stigla četvrta generacija ovog malog japanskog jednovolumena i kad su se svi njegovi konkurenti u toj nekad popularnoj klasi automobila prestali proizvoditi i zamijenjeni su malim SUV automobilima, drži istog recepta. To je mali kompaktni automobil dužine četiri metra (404 cm) s praktičnom i za svoje dimenzije prostranom unutrašnjošću i prtljažnikom (304 l). Bez obzira na njegove kompaktne dimenzije, vole ga i obiteljski korisnici.

No, SUV utjecaj zahvatio je i Jazz, pa je novost njegova crossover izvedba Crosstar, čija je podnica od tla udaljena dodatnih 3 cm, odnosno ukupno 16 cm.

U novoj generaciji Jazz stiže isključivo u hibridnoj varijanti i prema prvoj vožnji koju smo odradili prošloga tjedna na hrvatskoj prezentaciji u Zagorju među najštedljivijim je automobilima u klasi. U praksi troši oko 4 l/100 km. Po zavojitim zagorskim cestama izmjerili smo prosječnih 4,2 l/100 km.

 

Pogon je kombiniran od 1,5-litrenog atmosferskog benzinca s Atkinsonovim načinom rada i dva elektromotora. Putem kontinuiranog automatskog CVT mjenjača razvija sinergijskih 109 KS i 253 Nm. Na cesti to djeluje vrlo uvjerljivo, mirno i tiho. Do stotke stiže za 9,4 s, a najveća mu je brzina sasvim dostatnih 175 km/h. Jazzu najviše odgovara mirniji stil vožnje, kada do izražaja dolazi sinergijski učinak benzinca i elektromotora. Velik iskorak napravljen je u unutrašnjosti. Materijali su kvalitetniji, sjedala udobnija, komande preglednije, a infotainment sustav uz 9-inčni ekran moderniji i tehnološki napredniji. U najboljim paketima opreme dolazi i uz reciklirane materijale koji ističu ekološku orijentiranost.

Prostranost u kabini i dalje je jedan od najvećih aduta s obzirom na vrlo kompaktne dimenzije. Praktičnost naglašavaju genijalna čarobna sjedala koja preklapanjem stražnje klupe daju potpuno ravan prošireni prtljažnik, a sjedeće površine stražnjih sjedala preklapaju se i unatrag, tako da se u sekundi umjesto stražnje klupe stvara velik prtljažni prostor bez preklapanja naslona.

 

 

 

 

Jazz dolazi u tri razine opreme (Comfort, Elegance i Executive), a najjači paket Executive uz doplatu od 4000 kn ima i 2-Tone verziju s crnim krovom. Crosstar se u Hrvatskoj može kupiti samo uz Executive paket opreme. Jazz nikad nije bio jeftin, a baš zbog toga - kao i zbog dokazane pouzdanosti - jako dobro drži cijenu i kao rabljeni automobil. Proizvodi se u Japanu, pa je i to razlog visoke cijene. Hibridni sustav, bolji materijali i luksuznija oprema razlog su što početni model sada stoji visokih 179.990 kuna.

Crosstar verzija uz Executive paket opreme košta 223.990 kuna. Koncept i ugođaj, pogon i tehnologija za svaku su pohvalu.

Možete li si ga priuštiti, Jazz Crosstar svakako je za preporuku.     

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.