U standardnu opremu novog Jazza Honda je uključila i središnji zračni jastuk koji se otvara s unutrašnje bočne strane prednjih sjedala. Po tom je potezu – koji značajno povećava razinu sigurnosti putnika – Honda Jazz jedinstvena u okruženju: prvi je model svoje marke u Europi i prvi općenito u svom segmentu koji to nudi.
Nova tehnologija dio je niza modifikacija izvedenih s ciljem da se smanji mogućnost zadobivanja ozljeda glave i prsa u naletu na vozilo s boka. Novi prednji centralni zračni jastuk ugrađen je u stražnji dio vozačeva sjedala i u slučaju prometne nezgode širi se na prostor između vozačeva i suvozačeva sjedala. Ovaj novi zračni jastuk, jedan od ukupno deset u novoj Hondi Jazz, pomaže da se izbjegne ili bar smanji mogućnost direktnog kontakta između vozača i suvozača tijekom bočnog naleta na automobil.
Kako bi se zračni jastuk tijekom aktiviranja postavio točno kako treba za pružanje maksimalne zaštite, tri pričvršćene vodilice vode ga 'kroz zavoj' i usmjeravaju oko vozača. Kako bi realizirali ovu novu značajku, tim Hondinih inženjera razvio je posebnu jedinicu zračnog jastuka koja se ugrađuje u gornji nosač novodizajniranog vozačevog sjedala.
Novi prednji središnji zračni jastuk djeluje u suradnji s druge dvije značajke koje se aktiviraju u slučaju bočnog sudara. Zatezači sigurnosnih pojaseva za vozača i suvozača aktiviraju se kako bi se reduciralo bočno kretanje putnika, a osobe na prednjim sjedalima dodatno podupire središnji naslon za ruke koji je u novom Jazzu viši od onoga u prethodnoj generaciji. Sveukupno, ovaj novi pristup sigurnosti putnika – po Hondinim internim testiranjima - može smanjiti ozljede glave za 85 posto u slučaju kad suvozač sjedi bliže vozaču odnosno za 98 posto kad je riječ o nešto udaljenijem putniku.
Daljnja poboljšanja napravljena za novi Jazz uključuju sustav zračnih jastuka na stražnjim sjedalima. Ovaj jedinstveni zračni jastuk dvostruke strukture, ugrađen u stražnja sjedala, aktivira zaštitu straga u slučaju bočnog udara u vrata i C stup. Novi jastuk također je kompaktan kako ne bi ugrozio funkcioniranje Hondinih čarobnih sjedala, odnosno specifičan sustav preklapanja i vađenja sjedala iz automobila.
w︆︅w︅︆w︆︆.︆︆l︅︆o︆︅v︅︆ex︆︆x︅︆.︆︅c︅︆l︆︅u︅︆b