Nova, treća generacija Mazde2 u Japanu se počela prodavati u rujnu, a krajem godine dolazi u Europu.
Iako smo ovaj novitet očekivali na Salonu automobila u Parizu, Mazda novu ‘dvojku’ tamo nije izložila. Prema fotografijama, Mazda2 je vrlo slična konceptu Hazumi koji ju je najavio proljetos na salonu u Ženevi. Nastavak je to dizajnerskog jezika “Kodo - duša pokreta“, a ispod lima je poznata Mazdina SkyActive tehnologija.
Ljepuškasta dizajna, Mazda2 djeluje kao umanjena verzija hatchback verzije veće Mazde3, a od nje je preuzela i uređenje interijera. Pa tako intuitivni interijer uključuje i aktivni head-up displej, prvi u ovoj klasi, kao i multimedijski ekran.
Službenih dimenzija još nema, ali neslužbeno, Mazda2 će biti značajno veća od prethodnice s dužinom iznad četiri metra, a samim time i prostranija. Zbog korištenja čelika velike čvrstoće i lakših materijala smanjena je masa vozila, koja kreće od 970 kg.
U ponudi će u Europi biti četiri izvedbe motora. Najveća novost je 1,5-litreni 4-cilindarski Skyactiv-D sa 105 KS i 220 Nm okretnog momenta, koji službeno troši samo 3,4 l/100 km i ispušta 89 g/km CO2. I dok većina proizvođača smanjuje obujam i cilindre te dodaju turbopunjače, Mazda kreće obrnutim putem. Tako će u ponudi biti benzinski 1,5-litreni Skyactiv-G motor, koji dolazi u tri varijante od 75 do 115 KS s potrošnjom od 4,5 do 4,9 l/ 100 km.
Snaga se na prednje kotače prenosi putem ručnog mjenjača sa 5 ili 6 stupnjeva te automatskog sa 6 stupnjeva.
Ne, ne treba nama Mazda 2. Mi imamo bolje, imamo: MAZDA 3, SUZUKI AYGO, MERCEDES B CLASSE, BMW 1, ZASTAVA YUGO, FIAT 850