Četvrta generacija kultnog roadstera predstavljena je u Barceloni, niti mjesec dana prije službenog premijernog izlaganja nove Mazde MX-5 na međunarodnom salonu u Parizu. Novi model krasi osebujna adaptacija ‘Kodo – duša pokreta’ dizajna, a diljem Europe trebao bi se početi prodavati tijekom iduće godine.
Nova Mazda MX-5 usvojila je revolucionarnu Skyactiv tehnologiju, uključujući posebno podešene Skyactiv-G benzinske motore. Po prvi puta će ponuditi izvedbu Skyactiv podvozja za stražnji pogon. Uz približno 100 kg manju masu u odnosu na aktualni model i najniže težište do sada, novo izdanje Mazdinog kultnog roadstera trebalo bi redefinirati pojmove odaziva i agilnosti.
Više užitka u vožnji
Upravo su te osobine, naime, MX-5 dizale u vrh automobila koje volimo zbog posebnog vozačkog užitka kojeg pružaju, a u novoj bi generaciji MX-5 na cesti trebao pružiti još i više. Nova generacija najkompaktnija je Mazda MX-5 ikada.
Sa smanjenom težinom nova se Mazda MX-5 vratila na razinu usporedivu s izvornim modelom, koji je svojim predstavljanjem 1989. napravio revoluciju ponovno oživjevši tržište pristupačnih laganih sportskih automobila. Za nižu težinu nove generacije zaslužna je i uporaba aluminija, primjerice, na poklopcu motora i poklopcu prtljažnika.
U posljednjih 25 godina proizvedeno je više od 947.000 primjeraka, a MX-5 drži Guinnessov rekord kao najprodavaniji sportski dvosjed svih vremena.
Raspodjela težine 50:50
I novu generaciju karakterizira motor položen centralno sprijeda, što uz stražnji pogon doprinosi idealnoj raspodjeli težine (50:50).
Poštovana, pokušajte u slijedećim uratcima ovakve vrste ipak ići dalje od prepisivanja brošure. Saznajte i izvjestite što je Skyactiv, zašto je ta tehnologija revolucionarna i što je to još posebnije podešeno u Skyactiv-G inačici. "Redefinirati pojmove odaziva i agilnosti"? A da recimo radnije spomenete snagu motora, okretni moment, ubrzanje do 100 i slične vrijednosti. Onda bismo mogli i sami zaključiti redefinira li ovo nešto ili ne.