Luksuzni novitet

Prvi Rollsov SUV: tvrđava na kotačima kreće od 300.000 eura

Foto: BMW
Rolls Royce Cullinan
Foto: BMW
Rolls Royce Cullinan
Foto: BMW
Rolls Royce Cullinan
Foto: BMW
Rolls Royce Cullinan
Foto: BMW
Rolls Royce Cullinan
Foto: BMW
Rolls Royce Cullinan
Foto: BMW
Rolls Royce Cullinan
15.05.2018.
u 10:14
Prvi SUV najluksuznijeg proizvođača ne odriče se prvoklasne udobnosti i najskupljih materijala
Pogledaj originalni članak

I Rolls Royce, najluksuzniji proizvođač automobila na svijetu, popustio je pod naletom SUVomanije i službeno predstavio svoj prvi SUV model u povijesti – Cullinan. Ime je dobio prema najvećem ikad pronađenom dijamantu 1905. u JAR-u.

Svoj prvi SUV Rolls Royce je i izradio zbog toga što su ga kupci tražili, kažu. A na tržištu će konkurirati Bentley Bentaygi, Range Roveru i Lamborghini Urusu. Razvijen je na novoj aluminijskoj platformi koja se koristila i kod novog Phantoma. Dakako, Cullinan ima prepoznatljivi Rolls Royce dizajn uz stražnja vrata koja se otvaraju u suprotnom smjeru od uobičajenog, a nudit će vrhunski komfor i najluksuzniju opremu za petero ili samo četvero putnika – ovisno o želji kupca.

Foto: BMW
Rolls Royce Cullinan

Automobil je zaista masivan i robustan, a dugačak je čak 534 cm uz međuosovinski razmak od 329,5 cm te prtljažnik koji prima 600 litara (526 l uz 4 sjedala). Zanimljivo, stražnja kupa je prvi put u Rolls Royceu oboriva pa se prtljažnik može povećati do 1930 litara, što ga čini najpraktičnijim Rollsom u povijesti i najpogodnijim za obiteljske potrebe.

Masa mu je 2660 kg, ali ako ste pomislili da bi to moglo biti previše, Britanci su ispod poklopca motora postavili 6,75-litreni V12 benzinac s 571 KS i “kamionskim” okretnim momentom od 850 Nm.

Maksimalna mu je brzina 250 km/h, a prosječna potrošnja 15 l/100 km. Novi Rolls nije baš ekološki model s 341 g/km CO2, što neće dobro utjecati ni na porezna davanja kupaca pa će cijena u većini zemalja biti još paprenija nego što će odrediti proizvođač.

Foto: BMW
Rolls Royce Cullinan

Naravno, elektronski podesiv zračni ovjes je standardan, pa će se i “terenski” Rolls voziti kao da lebdi zrakom, uz kraljevsku udobnost na kakvu smo i navikli od Rolls Roycea. Kao na “čarobnom tepihu” na svim podlogama, obećavaju u RR-u. Naravno i sigurnosne značajke su vrhunske.

Pogon je na sve kotače, pa je Cullinan iskoristiv izvan asfalta, ali svima je jasno da će vlasnici Rolls Roycea rijetko s automobilom u terensku vožnju. Ali, s Cullinanom imaju i tu mogućnost.

Cijena? Nije objavljena, ali pretpostavlja se da će početna biti oko 300.000 eura.

Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili
Foto: Reuters/Pixsell
Automobili

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.