TOYOTINA POJAČANJA

Novi Prius i hibridni RAV4 stigli na hrvatsko tržište

Foto: Toyota
Toyota Prius
Foto: Toyota
Toyota Prius
13.04.2016.
u 18:00
Četvrta generacija prvog velikoserijskog hibrida stoji od 214.900 kuna, a za RAV4 u hibridnoj inačici valja izdvojiti od 259.900 kuna
Pogledaj originalni članak

Četvrtu generaciju Priusa i novi RAV4 hibrid Toyota je i službeno počela prodavati na hrvatskom tržištu. Prius - odnosno najnovije izdanje prvog velikoserijskog hibridnog automobila na svijetu - stoji od 214.900 kuna, dok za RAV4 u hibridnoj inačici valja izdvojiti 259.900 kuna.

Nova generacija Toyotina “Full Hybrid” sustava Priusu je omogućila da i na autocestama troši manje, a vozne su osobine općenito poboljšane u svim uvjetima vožnje. Zahvaljujući korištenju manje baterije s većom gustoćom energije, u Priusov prtljažnik sada stanu do 502 litre. Mješovita izlazna snaga hibridnog sustava iznosi 122 KS, a tvornički mu je deklarirana prosječna potrošnja od 3 l/100 km.

Hibridni Toyotin SUV snagu također crpi iz kombinacije benzinskog agregata i elektromotora. Ta kombinacija ukupno daje 197 konjskih snaga, a početna cijena odnosi se na 2WD izvedbu. RAV4 hibrid s pogonom na sva četiri kotača stoji od 289.900 kuna. Ekološka inačica dobro opremljenog SUV-a dugog 460 cm gami japanskog proizvođača pridružila se u sklopu redizajna modela RAV4. Tom mu je prilikom osvježen vanjski dizajna, a donosi i znatne dorade u kabini te nove tehnologije i više sigurnosne opreme. RAV4 hibrid pokreće kombinacija 4-cilindričnog 2,5-litrenog benzinca i dva elektromotora (zasebno na prednjoj i stražnjoj osovini). Maksimalni okretni moment benzinskog motora je 206 Nm, a elektromotora čak 270 Nm. Hibridni RAV4 do stotke stiže za samo 8,3 sekunde, dok mu je maksimalna brzina 180 km/h.

>> Njemački plug-in hibridni stroj kombinira benzin i struju

>> Vozili smo četvrtu generaciju prvog hibrida

SIGURNOST GRAĐEVINA

Hrvatski građevinski inženjer: Zgrade izgrađene u ovom razdoblju su najkritičnije. Gradile su se bez adekvatnih projektnih obrada

"Zabrinjavajuće je da do ovog urušavanja nije došlo uslijed elementarne nepogode kao što smo imali potrese u Zagrebu i Petrinji niti obilnih oborina kao što je bio slučaj u Valenciji, Jablanici u BiH ili u Bologni. Nije bilo niti velikih oborina, snijega, niti jakog utjecaja vjetra ili temperature, a nadstrešnica se ipak urušila i izazvala veliku tragediju."

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 2

Avatar VitoBH
VitoBH
15:51 18.04.2016.

Tko ima Reno uvijek ima kola jer ne može nikome Reno da proda.

FI
fixnixx
13:37 14.04.2016.

Jednom Toyota, nikad više Toyota. Smeće!