Toyota je najduže čekala da objavi svog člana trolista malih gradskih automobila Aygo/Peugeot 108/Citroën C1. Službene fotografije objavljene su tek dan prije današnje premijere na auto-salonu u Ženevi.
Uspoređujući tri mališana međusobno i s prošlim generacijama, očito je da su tvrtke išle u smjeru većeg diverzifikacije. Aygo je dizajnerski najhrabriji iz postave. Prednjim dijelom dominira dosta agresivna maska s velikim simbolom u obliku slova X u boji različitoj od boje karoserije.
Bočna linija je dinamična, gotovo coupeovska. Može se reći da auto izvana izgleda ozbiljnije, no iznutra nema neke velike promjene. Prozori na stražnjim vratima i dalje se ne mogu spuštati, a na stražnjim sjedalima nema baš puno mjesta za glavu, u što smo se i sami uvjerili u Ženevi. Ako ste viši od 180 centimetara, naviknite se da će vam krov dodirivati glavu. Unutrašnjost je ipak nešto bolje opremljena, a posebno se ističe dodirni zaslon od sedam inča koji se nalazi na središnjoj konzoli.
Vrata prtljažnika i dalje su potpuno staklena, a kupci mogu birati između karoserije s troja i petera vrata. Dodatna mogućnost je sklopivi krov od tkanine.
U ponudi je samo jedan jednolitreni benzinski motor s tri cilindra koji razvija 69 konjskih snaga. Opcija je automatizirani mjenjač x-shift bez kvačila koji računalnim putem nadzire sinkronizaciju motora, kvačila i transaxlea. Najveća moguća brzina je 160 km/h, a ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 14,2 sekunde za standardnu izvedbu, 15,5 za verziju s x-shiftom, te 14,3 za verziju Eco, koja troši nešto manje goriva.
Aygo je sa svojih 3455 milimetara duži od prethodnika za 25 mm. Obujam prtljažnika je 168 litara (29 litara više od prošle generacije), a masa automobila 1240 kilograma. Auto je aerodinamički poboljšan, pa je koeficijent otpora zraka smanjen s 0,30 na 0,29, odnosno 0,28 za izvedbu Eco.