Sami početak godine donio je informacije o novoj, trećoj, generaciji Fordovog kompaktnog modela. Focus je model koji je prošlog tjedna debitirao na salonu automobile u Detroitu, a prema sadašnjim informacijama lansiranje se očekuje početkom 2011., a navodno će istodobno biti pušten u prodaju u Europi i Sjevernoj Americi, a nešto kasnije u Aziji, Africi i Južnoj Americi.
Plavi oval
Već iz ovog može se zaključiti kako je novi model s logotipom «plavog ovala» pravi globalni proizvod, a napominje se kako će razlike biti vrlo malo, i odnosit će se prvenstveno na zadovoljavanje pojedinih zakonskih regulativa, odnosno specifičnosti pojedinih podneblja. Navodi se kako će 80 posto dijelova biti identično.
Novi Focus nastao je na globalnoj C platformi na kojoj se planira razvoj do 10 modela uz proizvodnju od 2 milijuna primjeraka do 2012., a prvi model nastao na istoj platformi koji dolazi u prodajne saloni nova je generacija C-Maxa.
Focus i dalje prati smjernice poznatog i vrlo uspješnog kinetičkog dizajna koji Ford primjenjuje već nekoliko godina. Za razvoj je bio zadužen globalni tim vođen iz europskog centra pored Koelna. Za sada su planirane karoserijske izvedbe s četiri i pet vrata, a vjeruje se kako bi kasnije trebao biti ponuđen i trovrati model.
Poboljšani ovjes
Dinamičnost je prisutna na vanjskim elementima, ali mislimo da je daleko izraženija u putničkoj kabini. Prednji dio napravlje je u stilu kokpita, s vrlo izraženim središnjim grebenom.
Poboljšanja su učinjena i na ovjesu koji na na stražnjem dijelu obogaćen novim «control blade» multilinkom. Uvođenjem Dynamic Cornering Control sustava koji koristi "usmjeravanje zakretnog momenta" kako bi se prenijela snaga između pogonskih kotača i postiglo bolje prianjanje i reakcija na pokret upravljačem povećana je stabilnost i agilnost.
dobro izgleda u ovakvoj izvedbi (najjača oprema), kak bu to zgledalo s 15 colnim čeličnim felgama i ratkapama, bez navigacije, automatske klime i ostalih điđa jedino u odnosu na stari model su po meni sjebali stražnja svjetla...trebali su se držati dizajna prethodnih modela (stražnja svjetla okomita)