Uskoro u Europi

Novi Lotus: Poznata cijena jednog od najbržih električnih automobila u svijetu

Foto: Lotus
Foto: Lotus
Foto: Lotus
Foto: Lotus
Foto: Lotus
Foto: Lotus
14.03.2024.
u 12:00
Lotusovom prvom električnom hiper GT 'stroju' deklarirani doseg s jednim punjenjem baterije iznosi 610 kilometara. Novitet se na europskom tržištu očekuje u trećem kvartalu ove godine, navedena cijena vrijedi za Njemačku
Pogledaj originalni članak

Lotus je objavio cijenu za svoj novi model, prvi njihov model tog tipa – potpuno električni hiper GT automobil Emeya stoji od 106.000 eura. Navedena cijena vrijedi za njemačko tržište, za Hrvatsku ona nije posebno navedena. Novitet se na europskom tržištu očekuje u trećem kvartalu ove godine, a u Kini se već počeo prodavati. Za one koji se već sada žele poigrati i složiti si jurilicu po mjeri, Lotus je već aktivirao online konfigurator, a najavljuje kako će njegova Emeya postaviti nova mjerila u pogledu električnih performansi, ali i svakodnevnoj upotrebljivosti.

- Električni automobili ne moraju biti dosadni. Kombiniramo našu bogatu baštinu sportskih automobila s najsuvremenijim tehnologijama kako bismo redefinirali što znači voziti električno vozilo. Emeya neprimjetno spaja iznimnu vožnju i rukovanje s vrhunskim luksuzom, performansama, udobnošću, povezanošću i dometom, donoseći vozačima vrhunski grand tourer paket s nenadmašnim iskustvom vožnje pravog Lotusa  - rekao je, komentirajući Emeyu, Feng Qingfeng, izvršni direktor Lotus grupe.

VEZANI ČLANCI:

Emeya olakšava posjedovanje električnog vozila, budući da se njome vozači mogu bezbrižnije uputiti na veće udaljenosti. Lotus je optimizirao dizajn baterija u svojim vozilima, tako da u istom prostoru može biti 20% više ćelija. Na taj način Emeya može ponuditi vodeće mogućnosti punjenja na tržištu, povećavajući domet do 20%. Kada se koristi istosmjerni brzi punjač snage 350 kW, Emeya može postići punjenje od 10-80% kapaciteta baterije u roku od 18 minuta, s maksimalnim dometom po WLTP-u od 610 kilometara. Lotus je u Emeyu ugradio svoju bogatu baštinu iz motosporta, kao i najnovija inženjerska dostignuća, kako bi stvorio profinjen i dinamičan električni automobil, uzbudljiv za vožnju. Njegov inovativan dizajn ovjesa dostupan je s pogonom na sve kotače, naprednom aktivnom kontrolom i upravljanjem stražnjim kotačima. Napredna aktivna aerodinamika podrazumijeva aktivni prednji i stražnji spojler. Oni povećavaju potisnu silu, a time i stabilnost automobila, te smanjuju otpor. Potisna sila iznosi 150 kg pri 250 km/h, s niskim koeficijentom otpora od 0,21 Cd. Time vozači mogu prilagoditi iskustvo vožnje stanju ceste. Na primjer, na zavojitoj planinskoj cesti vozač može uključiti sportski način rada kako bi pojačao potisnu silu, povećao agilnost i – više uživao. Snaga od 905 KS Emeyi omogućuje ubrzanje od 0-100 km/h za manje od 2,8 sekundi i čini ju jednim od najbržih električnih automobila u svijetu. Usporedbe radi, Rimac Nevera ima 1914 KS, stotku lovi za 1,81 sekundu, ali deklarirani doseg joj je 489 km.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.