treća generacija

Novi Mini kao evolucija: Dulji je, širi i udobniji od prethodnika

Foto: ''
Mini
Foto: ''
Mini
Foto: ''
Mini
Foto: ''
Mini
Foto: ''
Mini
Foto: ''
Mini
19.11.2013.
u 15:38
Veći komfor u novom modelu kultnog automobila imat će putnici na stražnjoj klupi, a ima i više mjesta u prtljažniku. No, s većim dimenzijama auto nije izgubio go-kart osjećaj - poboljšan je ovjes, a u ponudi su i tri nova trocilindarska turbo motora
Pogledaj originalni članak

Predstavljena je treća generacija kultnog Minija, otkad je engleski brend preuzeo njemački BMW. Dizajnerski donosi evoluciju umjesto revolucije, pa je i dalje vrlo prepoznatljiv, gotovo identičan prvoj generaciji “novog” Minija iz 2001. godine.

Ipak, Mini treće generacije donosi mnoge novosti. Novi model je 98 mm duži (ukupna dužina je 3820 mm), 44 mm širi i 7 mm viši od prethodnika. Zbog toga će veći komfor imati putnici na stražnjoj klupi (i dalje je Mini četverosjed sa profilirana dva sjedala straga), ali zbog povećanih dimenzija sada i prtljažnik prima ozbiljnijih 211 litara, što je za 51 litru više nego kod prethodnika.

Dodirni zaslon od 8,8 inča

Svima koji se možda boje da se povećanjem dimenzija izgubio onaj poznati go-kart osjećaj u vožnji mališana, BMW-ovi stručnjaci poručuju da se nemaju čega bojati jer je novom Mini ju ovjes još i poboljšan te će vozne osobine biti odlične. U unutrašnjosti kokpitom i dalje dominira veliki krug na instrumentnoj ploči, ali sada više u modernom nego blagom retro štihu koji je krasio prethodnika. U krugu dominira 8,8 inčni dodirni ekran pomoću kojega se rukuje većinom funkcija. Brzinomjer i obrtomjer je ispred vozača, a novost je praktični head-up displej.

Novi motori s tri cilindra

Kao prvi u klasi, Mini donosi svjetla u potpunosti izvedena u LED tehnologiji. Opcionalno se mogu naručiti i LED maglenke, stražnja LED svjetla, kao i unutarnja LED rasvjeta. Novosti u motorizaciji su trocilindarski turbaci. Početni benzinac je 1,5-litreni trocilindarski turbo sa 136 KS i 220 Nm okretnog momenta, koji će prosječno trošiti 4,4 l/100 km, a juriti do stotke Početni dizelaš je, pak, 1,5-litreni trocilindarski turbo sa 116 KS i 270 Nm. Treba mu 9,2 s do stotke, a najveća brzina je 205 km/h.

Zasad, treći motor u ponudi je četverocilindrični turbobenzinac (Cooper S) sa 192 ks (6,8 s do 100 km/h). Svi standardno dolaze sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem, a opcijski sa automatikom. U prodaju će stići u proljeće iduće godine, a cijene još nisu poznate.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.