Subaru je za prave znalce, u to nema sumnje, jer prosječni kupac će prije Outbacka kupiti Audi Allroad. Cijene su slične, a u nas Subaru ima slabiji imidž. Nepotrebno, jer znalci znaju da se radi o premiumu dokazanom na terenu i autosportu.
Outback pete generacije u ožujku stiže u Hrvatsku. Izmjene u odnosu na dosadašnji model nisu velike, više je to redizajn nego potpuno novi model. Ali, to se uklapa u konzervativnost Subarua, kojem je bitnija sposobnost na cesti i posebice terenu nego šminka. Outback se prije svega odlikuje stalnim simetričnim 4x4 pogonom i bokser motorima koje Subaru još jedini, uz Porsche, ugrađuje u automobile. Outback još od 1994. godine predvodi SUV/karavansku klasu automobila koja ima sve više predstavnika.
Dakako, japanski inženjeri Outback su dotjerali u svakom pogledu, pa 2-litreni bokser dizelaš sa 150 KS sada troši još manje goriva. Početna mu je cijena 325.000 kuna.