Tko bi rekao da je prošlo 15 godina od predstavljanja prvog “terenskog” Porschea. Ugledna njemačka marka automobila do tada je bila poznata po proizvodnji vrhunskih sportskih vozila visokih performansi, pa su predstavljanje prve generacije Cayennea 2002. godine mnogi proglasili čudnim potezom, pa čak i izdajom istinskih vrijednosti izvornih Porsche automobila. Ali, Nijemci su još jednom pokazali da imaju “dobar nos”, jer su navrijeme počeli razvijati svoj SUV (sport utility vehicle), klasu automobila koja je u posljednjih 15 godina napravila pravi “boom”, a Cayenne je odmah postao najprodavaniji Porscheov model.
Porsche je uoči premijernog izlaganja u Frankfurtu predstavio treću generaciju Cayennea, svog najvećeg i najluksuznijeg SUV modela. Promjene u vanjskom izgledu nisu velike. Ipak, Cayenne sada izgleda sportskije i niže, više na tragu popularnih coupe SUV modela s jasnim stilskim efektima preuzetim s kultnog modela 911. Stražnji kraj s vodoravno spojenim svjetlima preuzet je, pak, od nedavno predstavljene nove Panamere. Unutrašnjost je u potpunosti novodizajnirana, a donosi, dakako, sve što je trenutno dostupno u automobilima. Kokpitom dominira 12,3-inčni zaslon osjetljiv na dodir s punim HD zaslonom. Nizom digitalnih funkcija može se upravljati intuitivno – uključujući glasovnu kontrolu. Cayenne je duži 55 mm (4918 mm), a masa početnog modela je ispod 2 tone (1985 kg). Obujam prtljažnika je narastao za 15% - na 770 litara.
Za početak će se nuditi samo s dva benzinska motora, 3,0-litrenim V6 turbo motorom sa 340 KS i 450 Nm okretnog momenta (40 konja više od prethodnog početnog modela) te 2,9-litrenim twin-turbo V6 motorom sa 440 KS i 520 Nm okretnog momenta, koji će pokretati Cayenne S verziju. Iako se šuškalo da dizelskog agregata uslijed trenutne hajke na dizelaše neće biti, očekuje se da će dizelaši ipak biti predstavljeni zajedno s hibridnim modelima Cayennea.
Treća generacija Porsche Cayennea dostupna je za narudžbu. Početna cijena za Cayenne u Njemačkoj iznosi 74.828 eura, a za Cayenne S 91.964 eura.
Cayene nije Porsche nego VW