U novoj generaciji Panamera još bolje spaja dvije krajnosti: vozne osobine pravog sportskog automobila i komfor luksuzne limuzine. Sprijeda je zadržala prepoznatljiv stil. I dalje je to sportski automobil dinamičnih proporcija. No, linija krova straga je 20 mm niža, što je stilska poveznica s Porscheovom dizajnerskom ikonom, modelom 911.
Panamera je dobila i novi branik te nova LED svjetla. Stražnja su svjetla stanjena i povezana uskim LED svjetlosnim elementom. Nova Panamera pomiče granicu između sportske i udobne vožnje. Motori i prijenosi su obnovljeni, kočnice pojačane, šasija usavršena, upravljački sustav je nov. Većina pokazivača na instrumentnoj ploči postala je digitalna, a interijerom dominira veliki centralni ekran osjetljiv na dodir. Pristup svim komandama krajnje je jednostavan, iako je bitno povećana paleta raznih sustava komunikacije, komfora i sigurnosti. Primjerice, sustav pomoći pri noćnoj vožnji koristi termalnu kameru kako bi uočio pješake ili životinje. Ipak, u tom prijelazu u budućnost ostao je i jedan podsjetnik na prošlost - brzinomjer je i dalje analogni.
Svi su motori u ponudi snažniji, boljeg odziva, ali reducirane potrošnje i emisije. Uvode se tri nova biturbo motora s direktnim ubrizgavanjem, uz pogon na sva četiri kotača i novi 8-brzinski prijenos s dvostrukom spojkom. V8 benzinski motor sa 550 KS i 770 Nm pogoni Panameru Turbo. Do stotke ju potjera za 3,8 sekundi (sa Sport Chrono paketom za samo 3,6 s). Postiže maksimalnih 306 km/h, a omjer snage i težine iznosi samo 3,6 kg po konjskoj snazi. Troši prosječnih 9,4 l/100 km. V6 benzinac od 440 KS ugrađuje se u Panameru 4S. U Panameri 4S Diesel je V8 stroj sa 422 KS i 850 Nm.
Nova Panamera u Njemačkoj stoji od 113.027 eura.
Sica. Mogu odma 3 uzeti?