NA TESTU

FOTO Novo izdanje utemeljitelja klase: Elegantna premium limuzina ne zazire od dizelaša

Foto: Igor Soban/PIXSELL
Zagreb: Audi A3, limuzina
Foto: Igor Soban/PIXSELL
Zagreb: Audi A3, limuzina
Foto: Igor Soban/PIXSELL
Zagreb: Audi A3, limuzina
Foto: Igor Soban/PIXSELL
Zagreb: Audi A3, limuzina
Foto: Igor Soban/PIXSELL
Novi A3 digitalno je povezaniji nego ikada ranije
Foto: Igor Soban/PIXSELL
Zagreb: Audi A3, limuzina
Foto: Igor Soban/PIXSELL
Zagreb: Audi A3, limuzina
Foto: Igor Soban/PIXSELL
Zagreb: Audi A3, limuzina
Foto: Igor Soban/PIXSELL
Zagreb: Audi A3, limuzina
Foto: Igor Soban/PIXSELL
Zagreb: Audi A3, limuzina
Foto: Igor Šoban/PIXSELL
Zagreb: Audi A3, limuzina
05.08.2024.
u 08:00
S prepoznatljivim krugovima na nosu, kompaktna A3 limuzina prva je mjera između dinamike i profinjenosti. Prostora nudi dovoljno, luksuza još i više
Pogledaj originalni članak

Model s kojim je Audi 1996. utemeljio premium kompaktnu klasu nedavno je u Hrvatsku stigao u osvježenom izdanju, a isprobali smo reprezentativnu A3 limuzinu s dizelskim motorom i odličnom opremom - 35TDI S tronic Advanced+.  Iako nas je u startu malo iznenadio zvuk – električari i hibridi odviknuli su nas od brundanja dizelaša – lako smo se vratili u nekad uobičajen mod vožnje. Dizelaš sa 150 konja radi uglađeno, mirno, u svim situacijama pružio nam je dovoljno snage. Kombinacija sa 7-brzinskim S tronicom je za svaku pohvalu, a kompaktna 'ručica' za izmjene stupnjeva prijenosa među zanimljivostima je novog izdanja Audija A3. Izmjene se vrše preko tipkica, elegantno uklopljenih u središnju konzolu, ispred naslona za ruke namjestivog po dužini i kutu. U ovom izdanju A3 je prilično atraktivna kompaktna limuzina. Na prvi je pogled teško reći da se radi o manjem modelu – isprobani je automobil dug 450,5 cm, a u profinjenoj kabini nudi nešto više prostora od prosjeka klase, uz također solidan prtljažnik. Na materijale i izradu primjedbi nemamo, isto vrijedi i za udobnost. Audijev je ovjes, prava mjera između udobnog podešenja i utegnutosti koja podržava i dinamičnije prolaske kroz krivine. Sportski karakter vidljiv je i u dizajnu – nova su svjetla, kao i šesterokutna prednja maska, prednji spojler sada je povezan s dva otvora za zrak pa auto djeluje niži. Sportska elegancija kao nit vodilja dizajna proteže se i kroz interijer. Također, novi A3 digitalno je povezaniji nego ikada ranije. U serijskoj su opremi već početnog modela, među ostalim, digitalni radio DAB+ i 10,1-inčni zaslon osjetljiv na dodir zajedno s virtualnim kokpitom i phone box-om light. Osim dva USB-C utora za punjenje u središnjoj konzoli sprijeda, standardna su i dva dodatna utora straga.

Foto: Igor Soban/PIXSELL
Novi A3 digitalno je povezaniji nego ikada ranije

Isprobani limuzinski A3 stigao je uz Advanced+ paket opreme. Limuzina cjenovno kreće od 27.869 eura, za benzinsku inačicu sa 116 konjskih snaga. Isprobanome je - uz snažniji dizelski agregat, višu razinu opremljenosti te više stavki s popisa dodatne opreme - cijena 43.666 eura. A3 već standardno raspolaže visokom razinom sigurnosti. Audi pre sense sprijeda te upozorenje kod izlaska iz prometnog traka s upozorenjem kod izlaska iz vozila i asistentom kod bočnog prometa straga pomažu pri sprječavanju sudara. Adaptive Cruise Control održava razmak od vozila ispred, nudi mogućnost podešavanja udaljenosti i dinamičnosti vožnje te je upotpunjen asistentom promjene vozne trake. Sustav upravlja ubrzanjem, kočenjem i upravljanjem pri brzinama do 210 km/h te pomaže s promjenom voznog traka pri brzinama iznad 90 km/h na autocesti. U gradskom prometu paket pomoći pri parkiranju i vožnji pomaže vozaču pri ulasku i izlasku iz parkirnih mjesta preciznim manevrima upravljanja. Side assist s upozorenjem pri izlasku iz vozila i pomoć pri poprečnom prometu straga upotrebljavaju stražnje radare kako bi nadzirali promet iza i pokraj vozila. Popis opreme testnog primjerka poduži je, no ipak valja izdvojiti asistenta izbjegavanja prepreke i skretanja na raskrižju, Audi drive select (5 modova vožnje), virtualni kokpit, izmjene stupnjeva prijenosa i na kolu multifunkcionalnog upravljača, dinamični ovjes, sportska sjedala (opcija)…

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.