Stražnji pogon, motor smješten straga, izvedba samo s peterim vratima, velika razlika u dizajnu i približavanje izgleda Fiatu 500 promjene su koje donosi nova, treća generacija Twinga. Nešto potpuno drugačije u odnosu na legendarnu prvu generaciju i sličnog nasljednika.
I ako vas baš zanima, u Twingu se više ne može prevesti “vešmašina”, jer je prtljažnik zbog motora straga nešto manji i prima 188 litara, ali ovakva koncepcija ima drugih prednosti. Dužina i širina ostale su gotovo identične u odnosu na Twingo II, ali je “trojka” čak osam cm viša. Zbog toga za glavu u kabini ima osjetno više mjesta, dok će sasvim komforno u Twingu putovati četiri putnika. Šteta što bolje nije iskorišten prostor sprijeda, a najveća praktična zamjerka je komplicirano otvaranje prednjeg poklopca.
Twingo je u vožnji zabavan. Stražnji pogon posebnost je koja je danas raritet kod malih automobila, nudi ga još jedino Twingov brat blizanac Smart ForFour s kojim se zajedno proizvodi u slovenskom Novom Mestu. Stražnji kraj zbog toga u zavojima drži cestu jako dobro, dok prednji zna proklizati ako se pretjera. Pogotovo je to izraženo na mokroj cesti. Motor je poznat iz Clija, vrlo solidan 0,9-litreni TCe turbobenzinac s tri cilindra. Razumljivo, u manjem Twingu vuče bolje i vrlo razumno troši, oko 6 l/100 km. Twingo je čvrsto napravljen pa je i na 160 km/h stabilan kao kakav veći automobil.
Ali, ono što nas je najviše oduševilo je okretnost. Krug okretanja od 8,6 metara u praksi se pokazuje kao najveći adut u gradskom prometu jer imate osjećaj da jednostavno možete skrenuti u mjestu, što uvelike olakšava parkiranje i ostale manevre u gužvama i tijesnim prostorima. Pretinaca i polica u unutrašnjosti ima mnogo, čak 52 litre. Uz bogati Dynamic paket opreme Twingo stoji 89.900 kuna.
>> Opel Corsa je HR auto 2015. godine
>> VIDEO: Revolucionarni Twingo – motor i pogon smješteni straga, udobnost i sigurnost zajamčene
Auto izgleda ko tegla na kotacima ... los plagijat oblikovnih elemebata fiata 500