Turizam&tehnologija

Online prodaja bez razvoja web-shopa

Foto: Excursor
Online prodaja bez razvoja web-shopa
28.03.2019.
u 08:34
Jednostavnost kupnje adut je novih IT rješenja za turističku industriju koji eliminiraju potrebu za vlastitim web shopom
Pogledaj originalni članak

Recentna istraživanja o turističkoj potrošnji u Hrvatskoj pokazuju znatan rast interesa turista za izlete i općenito izvanpansionske usluge. Pritom, adekvatan kanal komunikacije do turista ovdje se ističe kao jedan od glavnih izazova. Ako se pitate kako osigurati uspješnu komunikaciju s turistima i dati im pravu ponudu u pravo vrijeme, IT tvrtka Combis ima novo tehnološko rješenje koje može dati odgovor. Ovo rješenje, koje su nazvali excursor, omogućava jednostavnu online prodaju turističkih izleta.

Ovdje je riječ o tehnologiji iframe koja se koristi za prikaz sadržaja od jednog online izvora na drugu web stranicu. Spomenuti sustav je izvorište podataka, iz kojeg se podaci prenose, a ujedno je sustav za upravljanje ponudom sa svim potrebnim funkcionalnostima kao što je npr. ponuda izleta, kalendari izleta, popunjenost kapaciteta itd. Najkraće rečeno – ovakva rješenja stvaraju digitalnu ponudu izleta bez ikakvih ulaganja u IT sustave ili u vrijeme zaposlenika koje je potrebno za razvoj web shopa. Za korištenje ovog sustava nije potrebno instalirati aplikaciju i upravo je jednostavnost kupovine glavni adut excursora. Svi podaci su online, a dizajn je responzivan i prilagodljiv mobilnim uređajima što dodatno olakšava korištenje ove tehnologije.

Kako ističu u Combisu, za ponuditelje izleta, poput turističkih agencija i organizatora izleta, ovo rješenje omogućuje digitalizaciju procesa prodaje u vlastitim prodajnim kanalima i otvara nove prodajne kanale. S druge strane, prodavateljima izleta pruža podatke o dostupnoj raspoloživosti izleta ponuditelja na nekoj destinaciji ili lokaciji te aplikativnu podršku različitim scenarijima prodaje. A krajnjim korisnicima, odnosno turistima, omogućuje dostupnost ponude izleta različitih organizatora putem fizičkih i virtualnih prodajnih mjesta, odabir željenog izleta, buking, plaćanje te vaučer/fiskalni račun od prodavatelja kao potvrdu o rezerviranom i plaćenom izletu.

Inače, u drugoj polovici 2018. godine procesirano je više od 120.000 transakcija putem ove platforme, a turisti su u ponudi od stotinjak različitih izleta više organizatora, najviše interesa iskazali za izvanpansionsku potrošnju na Jadranu i u najvećim hrvatskim gradovima što, s obzirom na strukturu našeg turizma, i ne začuđuje.

Uz pomoć excursora, od prosinca 2018., putnici Flixbusa tijekom putovanja, mogu skeniranjem QR koda (kratica od engl. Quick Response) vidjeti real-time informacije o raspoloživosti i cijenama, s opisom i detaljima izleta te vrlo jednostavno, u samo nekoliko klikova, za vrijeme same vožnje planirati i rezervirati svoj posjet u različite izletničke destinacije. Usluga je omogućena na brojnim ciljanim relacijama, kao što su autobusne linije iz austrijskih, njemačkih i talijanskih gradova prema Zagrebu, a kako bi se najefikasnije usmjerila ponuda izleta u Hrvatskoj.

VIDEO Ministarstvo turizma predstavilo kreditnu liniju za iznajmljivače:

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.