Opel

Nova Insignia na testu: živahan turbobenzinac za vozački užitak

Foto: Igor Šoban/PIXSELL
Nova Insignia na testu: živahan turbobenzinac za vozački užitak
26.08.2017.
u 11:00
otrošnjom se turbobenzinci još ne mogu mjeriti sa štedljivim dizelskim motorima koji su trenutačno na vrlo lošem glasu
Pogledaj originalni članak

Novu Insigniju čekali smo dugo, čak devet godina. Izdužila se, niža je i izgleda sportskije, a to nije samo privid jer je s 490 cm dužine među najduljima u D segmentu. Zbog povećanja međuosovinskog razmaka na 283 cm u unutrašnjosti nudi više prostora, pogotovo na stražnjoj klupi, dok je prtljažnik od 490 litara solidan no ne i najveći u klasi. Ali, sada je pristup njemu praktičniji zbog petih vrata (zato i nosi nastavak Grand Sport u nazivu) i lagano se može proširiti do 1450 litara.

Insignia je osjetno lakša, u prosjeku 175 kg, što se itekako osjeti za upravljačem. Sada je to pravi vozački automobil, a zbog sportske siluete otpor zraka je 0,26 pa bolje krstari i na autocesti. Poboljšan je i mjenjač, 6-stupanjski ručni u testnoj Insigniji, koji se odlično slaže s novim 1,5-litrenim turbobenzincem sa 165 KS pri 5600 okretaja u minuti i 250 Nm od 2000 do 4500 o/min.

Foto: Igor Šoban/PIXSELL
Opel Insignia Turbo
Foto: Igor Šoban/PIXSELL
Opel Insignia Turbo
Foto: Igor Šoban/PIXSELL
Opel Insignia Turbo
Foto: Igor Šoban/PIXSELL
Opel Insignia Turbo
Foto: Igor Šoban/PIXSELL
Opel Insignia Turbo
Foto: Igor Šoban/PIXSELL
Opel Insignia Turbo
Foto: Igor Šoban/PIXSELL
Opel Insignia Turbo
Foto: Igor Šoban/PIXSELL
Opel Insignia Turbo
Foto: Igor Šoban/PIXSELL
Opel Insignia Turbo
Foto: Igor Šoban/PIXSELL
Opel Insignia Turbo
Foto: Igor Šoban/PIXSELL
Opel Insignia Turbo
Foto: Igor Šoban/PIXSELL
Opel Insignia Turbo
Foto: Igor Šoban/PIXSELL
Opel Insignia Turbo
Foto: Igor Šoban/PIXSELL
Opel Insignia Turbo
Foto: Igor Šoban/PIXSELL
Opel Insignia Turbo
Foto: Igor Šoban/PIXSELL
Opel Insignia Turbo
Foto: Igor Šoban/PIXSELL
Opel Insignia Turbo
Foto: Igor Šoban/PIXSELL
Opel Insignia Turbo
Foto: Igor Šoban/PIXSELL
Opel Insignia Turbo
Foto: Igor Šoban/PIXSELL
Opel Insignia Turbo
Foto: Igor Šoban/PIXSELL
Opel Insignia Turbo
Foto: Igor Šoban/PIXSELL
Opel Insignia Turbo
Foto: Igor Šoban/PIXSELL
Opel Insignia Turbo
Foto: Igor Šoban/PIXSELL
Opel Insignia Turbo
Foto: Igor Šoban/PIXSELL
Opel Insignia Turbo
Foto: Igor Šoban/PIXSELL
Opel Insignia Turbo
Foto: Igor Šoban/PIXSELL
Opel Insignia Turbo
Foto: Igor Šoban/PIXSELL
Opel Insignia Turbo
Foto: Igor Šoban/PIXSELL
Opel Insignia Turbo

Performanse i osjećaj u vožnji su jako dobri, ubrzanje do stotke od 9,2 s gotovo sportski, a 218 km/h najveće brzine i više nego dovoljno i za njemački “autobahn”. I elastičnost motora sasvim je solidna, dobro povuče već od 1500 o/min, a zaista izvrsno od 2000 okretaja. Potrošnjom se ipak još uvijek ne može natjecati s usporedivim turbodezalašima. U prosjeku smo trošili 8,4 l/100 km, može i manje, ali onda morate voziti ultraštedljivo. Može, dakako, i više, ako se vozi sportski što Insignia i omogućava.

Ergonomija i vozačko okruženje na visokoj su razini, baš kao i multimedijska i sigurnosna oprema. Već početna oprema Insignije vrlo je bogata, i to s jednakim 1,5 turbobenzincem.

Testni primjerak sa 165 KS i Innovation paketom opreme stoji 205.310 kuna, a uz dodatnu opremu 253.168 kuna.     

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 5

Avatar Olujni
Olujni
08:36 27.08.2017.

Ne kupujem plastična francuska auta!

BI
bitanga1331
22:30 28.08.2017.

samo jedna slika??

Avatar HajdukLika
HajdukLika
18:27 26.08.2017.

OPEL kanta 2.0i