Truba na novom četverokrakom upravljaču, a ne više kao nekad u Renaultima na ručici žmigavca jedna je od promjena u redizajnu Dacije Sandero Stepway, povišene verzije popularnog Sandera. To je funkcionalnije rješenje, a klasični facelift obuhvaća promjenu izgleda svjetla i prednje maske, kao i bolje materijale u unutrašnjosti.
A atraktivnost i SUV izgled testnom primjerku daju plastične zaštitne obloge, sivi retrovizori, krovni nosači, dnevna LED svjetla, povišena podnica na 16 cm. Iako nema 4x4 pogon robusnost vrlo udobnog ovjesa dopušta makadamske izlete, a obračun s gradskim uspornicima je mačji kašalj.
Ispod poklopca motora već u mnogim autima Renault-Nissan Alijanse dokazan 0,9-litreni moderni turbobenzinac Sanderu paše odlično. Ubrzava agilno (11 s do stotke), a maksimalna brzina je 168 km/h. Prosječna potrošnja se kreće oko 7 l/100 km. Prestige oprema donosi bogatu opremu, a uz još dodatnu crvenu boju, regulator brzine, naslon za ruke sprijeda, stražnjim parking senzorima i kamerom za vožnju unatrag, Media Nav uređajem s kartama stoji 100.080 kuna.
ovo je da puknes od smjeha